Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Foto/fika i Göteborg
- Trådstartare JenyJ
- Start datum
Maximus3D
Aktiv medlem
Här kommer lite slumpmässiga bilder som jag tog av fotofikat ikväll. Konstigt nog trots att så många fotografer är på plats med så många kameror så verkar det inte bli många bilder fotade. .)
/ Magnus
/ Magnus
Bilagor
josefsnabb
Ny medlem
Jag får tacka för en trevlig kväll! Var första gången för min del. Kul med så stor uppslutning, att det tom blev två bord Snygga bilder Magnus.
/Josef
/Josef
Nemesis
Aktiv medlem
Grymt roligt med så många intresserade och även att så många nya hittat till fikan.
Har ju fått en fråga om att flytta fikan, då det krockar med FFGs möten, men med tanke på uppslutning så ser jag inget problem med att det krockar varannan gång nu på våren. Under hösten kommer det inte att krocka.
Så till nästa gång hoppas jag att fler får med sig bilder eller böcker, roligt det med.
Så tack alla och så ses vi den 27 februari.
Har ju fått en fråga om att flytta fikan, då det krockar med FFGs möten, men med tanke på uppslutning så ser jag inget problem med att det krockar varannan gång nu på våren. Under hösten kommer det inte att krocka.
Så till nästa gång hoppas jag att fler får med sig bilder eller böcker, roligt det med.
Så tack alla och så ses vi den 27 februari.
Narannie
Medlem
Magnus: Så fina bilder du tog på oss!
Nästa gång blire kanske långbord, så att vi kan sitta ihop allihopa? Det var något snack med att byta veckodag, hur blir det med det? Nästa gång är en torsdag i alla fall tycket jag mig läsa
Tack för ännu en rolig kväll!
Bilderna jag tog på vägen till fotofikat blev ganska mysiga ändå:
http://narannie.blogg.se/2014/february/nar-man-fikat-med-fotografer.html
MVH Annie
Nästa gång blire kanske långbord, så att vi kan sitta ihop allihopa? Det var något snack med att byta veckodag, hur blir det med det? Nästa gång är en torsdag i alla fall tycket jag mig läsa
Tack för ännu en rolig kväll!
Bilderna jag tog på vägen till fotofikat blev ganska mysiga ändå:
http://narannie.blogg.se/2014/february/nar-man-fikat-med-fotografer.html
MVH Annie
Maximus3D
Aktiv medlem
Tack så mycket allihopa! men det var bara ett par snabba snapshots, inga seriösa bilder på er.
Tävlingar är skoj, men om man saknar möjlighet till att printa ut sina bilder hur ska man då lyckas visa upp dem ? jag tänker inte spendera flera hunda kronor på att få en bild printad någonstans bara för ett enda tillfälle, det känns som slöseri.
/ Magnus
Tävlingar är skoj, men om man saknar möjlighet till att printa ut sina bilder hur ska man då lyckas visa upp dem ? jag tänker inte spendera flera hunda kronor på att få en bild printad någonstans bara för ett enda tillfälle, det känns som slöseri.
/ Magnus
Ibis
Aktiv medlem
Fotoutmaning hugger jag på med en gång. Så helt diktatoriskt bestämmer jag att utmaning till nästa gång är:
Vatten
Reglerna är enkla, bilden skall vara nytagen annars är det fritt.
Skriv gärna ut bilden till nästa gång...
Diktatoriskt är ibland alldeles utmärkt. Jag ordnar fram en bild på temat vatten till nästa träff!
Yonazarith
Aktiv medlem
Torsdagar udda veckor, så nästa vecka, den 27e feb. Platsen är kafé Cello på 2a långgatan, tiden är efter 17 ungefär.
Narannie
Medlem
Magnus: vad är det för regler som gäller där? Vet du det? Funderar på att ta med kameran men jag vet inte om det är tillåtet Men det kanske är ok så länge man inte använder blixt?
Någon som ska ut och gå imorgon? På fotopromenaden i stan. Jag ska i alla fall dit har jag tänkt.
Någon som ska ut och gå imorgon? På fotopromenaden i stan. Jag ska i alla fall dit har jag tänkt.
Yonazarith
Aktiv medlem
Mitt problem är mest att välja kamera/or inför imorgon... ;D