Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Tack för det Jenny, men tyvärr så dök det upp en grej så jag är inte säker på om jag kan komma.
men nu vet jag i alla fall om att ni har en fikaträff varannan torsdag. :)

Ha det så trevlig!
 
Jag får tyvärr svårt att hinna till fikat idag, chefen ramlade in på mitt rum i förmiddags med en bunt ritningar som måste rättas:

- Du kan väl titta på de här när du får tid?
- Javisst, det blir i november någon gång.
- Vad bra, det räcker om de är färdiga till imorgon.
- ?!

Som tur är har mitt nya nätverkskort inte kommit än så jag kan/vill/orkar inte jobba med det jag borde göra istället, det är för mycket pyssel att få det att fungera utan ett extra nätverkskort.
 
Jag får tyvärr svårt att hinna till fikat idag, chefen ramlade in på mitt rum i förmiddags med en bunt ritningar som måste rättas:

- Du kan väl titta på de här när du får tid?
- Javisst, det blir i november någon gång.
- Vad bra, det räcker om de är färdiga till imorgon.
- ?!

Som tur är har mitt nya nätverkskort inte kommit än så jag kan/vill/orkar inte jobba med det jag borde göra istället, det är för mycket pyssel att få det att fungera utan ett extra nätverkskort.

Det är jobbigt att vara behövd... men ännu värre att inte vara det! Så njut du av att chefen behöver dig... ;-)
Ni har kanske en kaffemaskin på kontoret...? ;-)
 
Vid förra ölträffen var vi några som pratade om privatimport av lite amerikansk öl. Jag har nu fått svar på min förfrågan och undrar nu om det fortfarande finns intresse av att dela på ett par lådor?

Av någon anledning har jag bara fått svar från Wicked Wines och inte från Great Brands så det är Flying Dog Snake Dog IPA och Flying Dog Classic PA som gäller. De kostar 33 kr/st och beställning sker i lådor om 24 flaskor. Vad säger ni?
 
Du får väl övertyga mig då... ;)


Kan ju utan vidare lägga en beställning på 4 flaskor (2 av varje), både osett och osmakat, så kan jag ju återkomma med en kommentar. Och hoppas att det är fler som vill ha, så det blir något...
 
Vet inte än hur det blir med bärsen.. vi får se. :)

Men blir det nå fika nu på Torsdag eller skulle det vara macrofoto i parken nu ?

/ Magnus
 
Fika var ju förra torsdagen, så då borde det bli öl denna torsdagen, eller?

Jag är dock inte främmande för en foto-fika denna torsdagen också :D
 
Varken fika eller öl för mig den här veckan, en kollega arrar grillkväll hemma i sitt nya hus på torsdag (okej då, en öl eller tre kanske slinker ner där...)
 
Blir det något så blir det väl i så fall foto i Botaniska (med fika förstås!). De får ju inte tro på Cello att vi har för avsikt att bli stammisar... ;-)
Vad tror ni om att ses vid 16 vid huvudentrén, och vandra så sakteliga uppåt i parken...? Det lär väl bli i riktning mot caféet, är väl bäst att tillägga, så att inte någon irrar bort sig! ;-)
 
Låter väl skitkul :) Är det ok om man ansluter lite senare?
Jobbar till 16.30 och är det ok så droppar jag gärna in med....

Självklart Anna! Antingen jagar du ikapp oss, eller så slår du en signal till lämpligt offer för en mer precis position.. ;-)
Mig når du på 0735-68 82 67, om jag hör signalen... ;-/
 
Japp, det låter skoj! :) ..men ta med er regnskydd till kamerorna och regnkläder till er själva för det ser inte lovande ut inför Torsdag.
Annars så kan vi ju våldgästa grillfesten där.. det funkar ju också. :)

/ Magnus
 
Vid förra ölträffen var vi några som pratade om privatimport av lite amerikansk öl. Jag har nu fått svar på min förfrågan och undrar nu om det fortfarande finns intresse av att dela på ett par lådor?

Av någon anledning har jag bara fått svar från Wicked Wines och inte från Great Brands så det är Flying Dog Snake Dog IPA och Flying Dog Classic PA som gäller. De kostar 33 kr/st och beställning sker i lådor om 24 flaskor. Vad säger ni?

Jag är intresserad att ta del av 4st av varje sort.
 
Vid förra ölträffen var vi några som pratade om privatimport av lite amerikansk öl. Jag har nu fått svar på min förfrågan och undrar nu om det fortfarande finns intresse av att dela på ett par lådor?

Av någon anledning har jag bara fått svar från Wicked Wines och inte från Great Brands så det är Flying Dog Snake Dog IPA och Flying Dog Classic PA som gäller. De kostar 33 kr/st och beställning sker i lådor om 24 flaskor. Vad säger ni?

Jag står över Classic men köper gärna några Snake Dog =)
 
Det ser ju ut att bli en skaplig eftermiddag vad det gäller vädret. Huruvida den också blir trevlig är ju upp till oss! ;-)

Väl mött!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.