Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Var det 18.00 eller 19.00 det skulle vara ? jag kanske kan ta en paus från mitt jobb och komma förbi idag.

/ Magnus

Vi börjar normalt vid 17-tiden, sedan hur länge det är någon kvar varierar, men vanligen 1 - 2 timmar

Jo nu på Torsdag borde det vara, så se till att släpa med dig utrustningen och plånboken dit bort för då är det dags. :)
Jag åker mest troligt dit då om inget annat kommer ivägen..

/ Magnus

Ja, jag tänker då fika på torsdag i alla fall! :)
Man kan ju alltid hoppas på gott väder och lediga stolar ute...

Ja, jag tänker då fika på torsdag i alla fall! :)
Man kan ju alltid hoppas på gott väder och lediga stolar ute...

Då får det vara stol(ar) som håller så det inte blir som förra året att hela sk*ten rasar ihop :D

Inträffar inget oväntat så dyker jag upp.
---
/Samuel

Som avtalat en liten blänkare: Nästa vecka blir det ölkväll på the Rover, 12/8 kl 17.

Och så kom jag på vad jag skulle göra nästa lördag, överraskar en polare som fyller år. Inget Planket för mig med andra ord!

Senast ändrad:
attans

Missade fikat som jag så gärna velat gå på - men som jag förstår är det ALLTID varje torsdag ni träffas?
Oxh kamerorna åker med förståss?;-)
//Anna

Varannan torsdag på Café Cello, med sporadiska extranummer på the Rover eller andra ställen (fotopromenader eller liknande). Med tanke på dagens fika verkar det som om det är udda veckor som gäller på Cello.

Några kameror dyker alltid upp men inte alltid samma. Oftast betydligt mer kameraprat än kamerabruk! =)

Men det är ju ingenting som stoppar dig från att gå dit varje dag förutom just Torsdagar, dock så är det ju störst chans att du springer på oss andra där på just Torsdagar där ute. :)

Ta gärna med kameran, du kanske har frågor eller vill visa något. Då är det en fördel ha med den så blir det lättare förklara osv.

Men nästa Torsdag då måste alla komma för då blir det bärs! :)

/ Magnus

Haha. aj då. så enkelt var det inte alltså;-)
men nästa vecka ingen Cello.... I get it. Öl på det andra stället?? Rover
men nu har jag iaf bra koll på läget (eftersom man blandar sig in i leken får man ju svar skickade till mig o kan lättare följa vad som pågår ) och kommer våldgästa er framöver på Cellot -
Det borde väl inte vara allt för svårt att hitta er antar jag?
Frågor har man ju alltid:)

Hehe, nä men Anna det är lätt känna igen oss :) du kan väl knappast missa ett gäng till största delen medelålders mestadels män som sitter runt ett bord drickades kaffe eller annan dryck samt käkandes dyra pajer eller sallader oftast med en eller flera systemkameror utspridda på samma bord diskuterandes allt från bilar till tvättmedel och objektiv men även ibland kameror och fotografering. :D

/ Magnus

Hehe, nä men Anna det är lätt känna igen oss :) du kan väl knappast missa ett gäng till största delen medelålders mestadels män som sitter runt ett bord drickades kaffe eller annan dryck samt käkandes dyra pajer eller sallader oftast med en eller flera systemkameror utspridda på samma bord diskuterandes allt från bilar till tvättmedel och objektiv men även ibland kameror och fotografering. :D

/ Magnus

... åsså jag..... ;-)

Tack gode gud för det Jenny!!:)
Men nog är det dags att höja den kvinnliga kvoten bland de bil- och tvätttokiga? Vi ses där om 2 veckor då:)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar