Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Ja, den 24 juni blir det nästa gång, och vi pratade senast om att då (om vädret tillåter) träffas vid Botaniska och faktiskt fota lite också! ;-)
Återkommer i nästa vecka om detta!

/Jenny

Det kör vi på, den här gången bara skall jag komma! (Fick jobba över sist när jag trodde jag skulle kunna komma)
 
Imorgon är det torsdag igen (om någon mot förmodan missat det) och som vi sa senast så kör vi en FOTO/fika den här gången! :)
Vi träffas vid grindarna på Botaniska redan vid 16, men för er som dyker upp senare är det bara att springa ikapp! ;-)
Ni når mig på 0735-68 82 67.
Hoppas på gott väder!

/Jenny
 
Imorgon är det torsdag igen (om någon mot förmodan missat det) och som vi sa senast så kör vi en FOTO/fika den här gången! :)
Vi träffas vid grindarna på Botaniska redan vid 16, men för er som dyker upp senare är det bara att springa ikapp! ;-)
Ni når mig på 0735-68 82 67.
Hoppas på gott väder!

/Jenny

Jag har beställt soligt väder med några enstaka moln som vid väl valda tillfällen får agera som gigantiska softboxar. Temperaturen hamnar runt 20 grader :D
---
/Samuel
 
Ha en riktigt skön Midsommar-fika-träff med foto ni som kommer, annars kanske vi ses om 2 veckor?
 
Hej alla, jag försöker också komma, skall bli roligt att träffa nya fotokamrater. Skall vi fika medhavd fika eller på cafeet inne på botaniska? Fredrik
 
Får önska er alla en trevlig pre-midsommar-foto-tur och även en trevlig midsommar.

Har tyvärr lite för mycket på jobbet idag för att vara med eftersom det är sista dagen innan semestern och allt måste bli färdigt...
 
Äsch fasen, jag missade det helt pga var i Stockholm då. Nåja.. nästa gång. Trevlig midsommar på er och vi kanske syns på de olika midsommar evenemangen här i Göteborg nu. :)

/ Magnus
 
Ser ut som ni hade väldigt trevligt. Mycket fina bilder Agnetha

Jag önskar er alla en trevlig midsommar och ses nästa gång.

/Peter
 
Hej allihop!

Detta har jag helt missat trots att jag har bott i Göteborg i ett år nu, låter ju hur kul som helst! När blir nästa träff?

/Eva
 
Välkommen hit då Eva,

nästa gång skall vara den 8/7 om vi inte tar semesterstängt, men det tror jag inte...
Om inget annat dyker upp så antar jag att det blir på Café Cello.
 
synd att jag inte kunde förra gången. verkade kul på botaniska :)

men jag planerar en retur nu på torsdag. får se om det blir att jag tar med holgan men det blir definitivt att ta med min nygamla contax rts. är det någon som här som har linser med c/y fattning? jag har den 50 som följer med, lite extension tubes (vad kallas de på svenska?) samt ett tamron 35-70, vore kul att prova något annat :)
 
Jag var nyligt förbi det lilla cafeet där det ska vara och det såg både trångt och relativt dyrt ut där, iaf enligt prislistan. Vore det inte roligare om man arrangerade dessa träffar på olika ställen varje gång för att få omväxling och för att även hitta eventuella fototillfällen på andra platser. Att sitta inne i en trång och trist källarlokal/fik känns lite dumt dels med tanke på vädret ute nu och även alla missade fototillfällen som finns runt om i stan här.

/ Magnus
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.