Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Man kanske skulle ta en fika imorgon, väderprognosen ser trots allt inte allt för lovande ut för cykling...
 
Det var ju evigheters evigheter jag var med på en fika, men skall försöka hinna förbi en stund imorgon
 
En ny trend verkar infinnasig: toastvännernassällskap

Jag dyker upp och medverkar i ritualerna.

:cool:
 
Hur känner man igen er då där på fikastället ? släpar ni med er eran utrustning eller finns det några andra kännetecken som kan avslöja er ? :)

/ Magnus
 
Jo, det brukar alltid ligga en kamera eller tretton på bordet. De senaste gångerna jag varit med har vi alltid suttit vid bordet precis till höger innanför ytterdörren.

En liten rättelse: café Cello ligger på vänster sida av Andra Långgatan från Järntorget sett, en halvtrappa ner från gatunivå. Se här.
 
Hehe ja jag hade den misstanken att ni släpade med eran utrustning, nåja bra det då blir det lättare hitta igen er bland andra människor som eventuellt är där borta. :)

/ Magnus
 
Vi sitter till vänster om dörren idag. Ställe just upp en kamera så att vilsna själar hittar oss.
 
Jobb, jobb, jobb

Strax innan jag skulle gå från kontoret kom chefen in och ville ha hjälp med en offert. Vi är fortfarande inte klara :(
 
Kul och trevligt initiativ!
Synd att det är litet långt från Gnesta... ;)
/Bengan

Äsch då! X2000 passerar ju precis utanför 'byn'! Bara att hoppa på! :)

Jo, nu har vi kört i väl ett år, och det är många nya bekantskaper som gjorts. Skulle du, mot förmodan, ha vägarna förbi Göteborg en torsdag är du varmt välkommen!

/Jenny
 
Äsch då! X2000 passerar ju precis utanför 'byn'! Bara att hoppa på! :)

Jo, nu har vi kört i väl ett år, och det är många nya bekantskaper som gjorts. Skulle du, mot förmodan, ha vägarna förbi Göteborg en torsdag är du varmt välkommen!

/Jenny

Tack!
Torsdagar var'e! :)
/Bengan
 
Ja, den 24 juni blir det nästa gång, och vi pratade senast om att då (om vädret tillåter) träffas vid Botaniska och faktiskt fota lite också! ;-)
Återkommer i nästa vecka om detta!

/Jenny
 
Kul.

Då kanske ja får tillfälle att testa min ny 5DmkII, (kommer på posten i morgon)

// Patrik
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.