Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Foto/fika i Göteborg
- Trådstartare JenyJ
- Start datum
Emil-G
Aktiv medlem
En ny trend verkar infinnasig: toastvännernassällskap
Jag dyker upp och medverkar i ritualerna.
Hmm, jag har nog missat något under min frånvaro?! Jag siktar iaf på att hålla fanan högt för vaniljsåsens vänner!
DavidBerg
Aktiv medlem
Hur känner man igen er då där på fikastället ? släpar ni med er eran utrustning eller finns det några andra kännetecken som kan avslöja er ?
/ Magnus
Det brukar bara vara vi där...
Eller annars är vi största gruppen, plus enda gruppen med en massa systemkameror.
Emil-G
Aktiv medlem
Jo, det brukar alltid ligga en kamera eller tretton på bordet. De senaste gångerna jag varit med har vi alltid suttit vid bordet precis till höger innanför ytterdörren.
En liten rättelse: café Cello ligger på vänster sida av Andra Långgatan från Järntorget sett, en halvtrappa ner från gatunivå. Se här.
En liten rättelse: café Cello ligger på vänster sida av Andra Långgatan från Järntorget sett, en halvtrappa ner från gatunivå. Se här.
Benganbus
Aktiv medlem
Här är lite uppgifter kring det ställe jag tänkt mig.
http://www.cafekartan.se/017000/Cafe_Cello
Hoppas fortfarande det är några som nappar så att vi blir fler än jag.. ;-)
Jag kommer att sitta där på torsdag från kl. 17...
Väl mött!
Kul och trevligt initiativ!
Synd att det är litet långt från Gnesta...
/Bengan
JenyJ
Aktiv medlem
Kul och trevligt initiativ!
Synd att det är litet långt från Gnesta...
/Bengan
Äsch då! X2000 passerar ju precis utanför 'byn'! Bara att hoppa på!
Jo, nu har vi kört i väl ett år, och det är många nya bekantskaper som gjorts. Skulle du, mot förmodan, ha vägarna förbi Göteborg en torsdag är du varmt välkommen!
/Jenny
Benganbus
Aktiv medlem
Äsch då! X2000 passerar ju precis utanför 'byn'! Bara att hoppa på!
Jo, nu har vi kört i väl ett år, och det är många nya bekantskaper som gjorts. Skulle du, mot förmodan, ha vägarna förbi Göteborg en torsdag är du varmt välkommen!
/Jenny
Tack!
Torsdagar var'e!
/Bengan
DFSOF
Avslutat medlemskap
Tror det var träff förra torsdagen, vilket betyder att näst träff blir torsdagen den 24/6
Dagen innan Midsommar afton ?
Jag kommer.
// Patrik