Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Ja du, Peter... Jag väckte ju tanken på det senast, men vi (Björn och jag) har tyvärr ingen möjlighet att hänga på i morgon.
Men det fanns ju fler som gillade dessa drycker! ;-)
 
Jäbla snuba!

Är tyvärr både för sjuk och för upptagen för en öhlkväll imorgon men det är ett trevligt initiativ!
 
Goda Fikavänner, jag har inte övergett fikaträffarna men varje torsdag då det är dax att träffas har jag något annat som drar. Ävenså kommande torsdag, nu är det årsmöte i det fackliga. Jag, kommer, jag kommer en annan torsdag .....
 
Jag kommer inte (heller) till fikan nu på torsdag.
Skall till Vara och titta/lyssna på Amanda Jenssen :D
 
Hur ogärna jag än vill får jag se mig besegrad av en simpel förkylning! Visserligen den fjärde på tre månader, men ändå!
Jag väljer bistert att stanna kvar hemma i soffa och hämta kraft inför veckans sista arbetsdag...
Björn är i Trollhättan och föreläser på högskolan, men han hälsar i alla fall! ;-)
 
Det blev en liten men tapper skara om fem personer idag och lika trevligt som vanligt. Min smörgås var dock ingen höjdare, delvis knastertorr efter att ha blivit övertinad i mikron! :(

Nåväl, för att väga upp för denna fadäs bestämde vi oss för att nyttja vattenhålet lite längre ner på gatan nästa vecka. Det blir med andra ord öhlkväll på the Rover den 25/3.
 
Nu blire väl en fika imorrn? Har varit lite frånvarande en tid så jag får väl vara lite förvirrad :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.