Advertisement
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Jo jag skall plåta spelning, men den börjar först 19.00 så jag har ju lite tid att slå ihjäl i stället för att umgås med familjen.. Så jag väljer mellan att sitta på kontoret och jobba eller träffa likasinnade på stan.

(Enkelt val!)
 
Alexander! Fotofika är varannan torsdag, och vi sågs förra torsdagen. Alltså ojämna veckor om inget uppkommer om stör rytmen! ;-)
Tid och plats har du helt korrekt.

Idag blir det ett par öl på Rover ett par hundra meter därifrån för den som vill. Det har visat sig att det finns några finsmakare med god kännedom om hur humledryck ska och bör smaka, och det var läge att tillfredsställa även deras behov! ;-)
Det kan ju hända att det inte blir lika mycket fotosnack som vanligt, men den som vill är förstås välkommen.

/Jenny


Tack Jenny. Jag och en annan göteborsk FS'are dyker nog upp så småningom. Har funderat på det ett bra tag. =)
 
Tack för en trevlig kväll!

Inte en kamera på bordet, även om mobiler kom fram till olika behov...
 

Bilagor

  • mat.jpg
    mat.jpg
    28 KB · Visningar: 254
Nu har jag missat lite så jag är helt borta....
Är det fika imorgon?
Och ni har väl inte bytt ställe än?
 
Förra torsdagsfikat hade jag min Karstad-universitets-helg å kom inte. Tentorna gick mycket bra förresten.
Nu är jag hemma i en seg (censur) förkylning. Får trösta mig med en alldeles nyinförskaffad 50 f1,4 - medans ni vältrar er i kakor med tillbehör.
 
Förra torsdagsfikat hade jag min Karstad-universitets-helg å kom inte. Tentorna gick mycket bra förresten.
Nu är jag hemma i en seg (censur) förkylning. Får trösta mig med en alldeles nyinförskaffad 50 f1,4 - medans ni vältrar er i kakor med tillbehör.

Hade jag fått välja mellan den eller en kaka så hade dagens kaloriintag minskat.
Nu ska jag dock istället till chalmers på pysselpub och med ölintaget i åtanke så hade nog den där kakan varit nyttigare.
 
Lite bilder från min hemmabyggda linsbäbis som jag hade med mig denna fika.
Det enda jag gjort med bilderna i datorn är kurvor samt förminskning för forumet.

Riktigt roligt att fota med den :)
 

Bilagor

  • sparvagn.jpg
    sparvagn.jpg
    20.1 KB · Visningar: 494
  • street.jpg
    street.jpg
    20.3 KB · Visningar: 502
Ja, det var kul igår! Jag vill också ha en sådan linsbäbis! Så om någon har en förstoringsapparat stående till ingen nytta adopterar jag den gärna... ;-)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.