Håller Ni på fortfarande och ältar om sk. "Flickfotografi"?
Det måste vara sökande och naiva personer, som inte hittar något entydigt svar, inte ens efter dessa många, många inlägg, tyvärr!
Det finns inte ett svar, bara tusen tals svar, som jag ser det.
Män och kvinnor är olika, har så varit oxå i alla tider, vi har olika intressen, olika erfarenheter, olika referenser, men för fasen inse att det är väl det som är kryddan i livet.
Du vet inte alltid vad Din partner kommer att svara, bara för just Du kan, tror Du, ett ämne bättre!
Vilka flickor/kvinnor/fruntimmer anser att "flickfotografi" är förnedrande för deras eget kön, sämst ställning i samhället?
De som aldrig har blivit fotograferade, aldrig blivit sedda, så enkelt kan det vara, dock inte alltid naturligtvis!
Var positiv, försök skratta! (ja jag vet det är inte så lätt att skratta, då man har trampat i koskit, gräset var högt, såg koskiten för sent!)
Alla flickor/kvinnor/fruntimmer blir upptäckta när leendet kommer fram!
Någon nämnde tidigare fenomenet bar överkropp, när en man står vid vägkanten, försöker få igång bilen, inte fasen stannar någon då för att hjälpa till, det där skall han själv klara av, han är ju man osv....
- men när en representant från framför kameran i ämnet "Flickfotografi", står vid vägkanten, med bar överkropp, samma problem på bilen, då minsann kommer hela bygdens män till hjälp!
Är det inte så att vi, män, egentligen borde klaga för att ingen ser oss, vi skall klara det mesta tekniska själva!
Självklart, vi borde klaga!
Kontakta därför Svensk Damtidning, Hänt i Veckan, Expressen, Aftonbladet, ICA-kuriren, Motor, Teknikens Värld, Vi Bilägare, för att nämna några tidningar, som läses av många ...!
Mannen håller tyst och löser problemet, ibland går det inte alls vid första försöket, men en man ger sig aldrig!
- Jag skall få igång bilskrället, om jag skall så stå här hela natten, för fasen!
Så, i sommar, när ni ser en man, vid vägkanten, med bar överkropp, lutad över motorn, var snäll och stanna, hjälp honom den stackarn, han kan ha stått där hela veckan, hustrun och barnen gav säkert upp efter några minuter, åkte till mormor och morfar ....!