Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Finns 20D i butik?
- Trådstartare CFH
- Start datum
geronimo13
Aktiv medlem
CFH skrev:
Kanske ingen som vill avslöja, men är det någon som sett om det finns nån D20 att köpa?
/CF
www.pricerunner.com sök på 20d och ring alla affärer.
Yankee
Aktiv medlem
Jag och min kompis köpte påCFH skrev:
Kanske ingen som vill avslöja, men är det någon som sett om det finns nån D20 att köpa?
/CF
www.fotohornan-swefo.se (fotohörnan i umeå) första veckan utan köplats.
Beställde på tisdagen, fick den på onsdagen.
Ring upp til dem, de är grymma.
/Robban
Cerwinski
Aktiv medlem
ph0tech skrev:
...Enligt källor så kommer canon sverige inte leverera nya kameror till återföräljare förens vecka 44.
Det stämmer bra med det jag har hört. Min kamera är beställd och enligt firman där jag beställt så ska deras underleverantör få in 3st kit den 25:e, alltså början på v44
zippedee
Aktiv medlem
violator skrev:
Finns en på Expert i Flanörhuset här i Gävle
Shh! Den har jag också varit och klämt på.. hoppas att den finns kvar till nästa löning
violator
Aktiv medlem
zippedee skrev:
Shh! Den har jag också varit och klämt på.. hoppas att den finns kvar till nästa löning
Var nyss och klämde lite på den, man får en riktigt stor "vill ha"-känsla. När inte om är frågan.
trasselfluff
Aktiv medlem
Jag ringde en himla massa igår.
Det jag kom över var en kö plats nummer 7.
Alla sa nästan att dom skulle få in en leverans i slutet av oktober som skulle täka ganska många i köerna. Bara hoppas.
Det jag kom över var en kö plats nummer 7.
Alla sa nästan att dom skulle få in en leverans i slutet av oktober som skulle täka ganska många i köerna. Bara hoppas.
ph0tech
Aktiv medlem
Fick veta igår att cyberphoto troligtvis inte kommer att få in några kit förens till vecka 44. Jag ringde runt till olika expertbutiker i en kvart och fick till slut tag i ett ex i Köping där jag bor!
Hoppade av min plats (#23) på cyber idag.
Betalade dock rättså mycket mer för kameran. 17995 men jag var så illa tvungen då jag skall på åka utomlands om en vecka och gärna vill ha en kamera med mig då.
Mitt tips att för att få tag i ett ex om man nu inte orkar vänta är att ringa till butiker på mindre orter. I sthlm, västerås och örebro fanns det inga.
Hoppade av min plats (#23) på cyber idag.
Betalade dock rättså mycket mer för kameran. 17995 men jag var så illa tvungen då jag skall på åka utomlands om en vecka och gärna vill ha en kamera med mig då.
Mitt tips att för att få tag i ett ex om man nu inte orkar vänta är att ringa till butiker på mindre orter. I sthlm, västerås och örebro fanns det inga.
Owen
Ny medlem