Annons

Finns 20D i butik?

Produkter
(logga in för att koppla)

CFH

Avslutat medlemskap
Kanske ingen som vill avslöja, men är det någon som sett om det finns nån D20 att köpa?

/CF
 
Har ringt som en idiot hela dagen, finns inte......leverans till jul......sjukt sug efter denna mackapär.....
 
Jag ringde runt idag och fick tag på ett ex... har lagt undan det i väntan på att jag skall komma från jobbet bara.

Enligt källor så kommer canon sverige inte leverera nya kameror till återföräljare förens vecka 44.
 
Hmmm, vad tar det med bil till Gävle från Stockholm..... ;)
Ingen idé om stockholmsområdet?

/CF
 
ph0tech skrev:
...Enligt källor så kommer canon sverige inte leverera nya kameror till återföräljare förens vecka 44.

Det stämmer bra med det jag har hört. Min kamera är beställd och enligt firman där jag beställt så ska deras underleverantör få in 3st kit den 25:e, alltså början på v44
 
Jag ringde en himla massa igår.
Det jag kom över var en kö plats nummer 7.
Alla sa nästan att dom skulle få in en leverans i slutet av oktober som skulle täka ganska många i köerna. Bara hoppas.
 
I och för sig så har det gått några dagar sedan men i fredags var jag och testade 20d på expert i gallerian.
De kunde leverera då men enbart kit med 18 -55.
De har en ganska hög prisnivå oxå.

Benny
 
Expert i Eskilstuna hade sin kvar för några dagar sen... men de har ett rätt högt pris jämfört med nätbutikerna förstås... ring o kolla, tar en dryg timma från Stockholm.

/kg, som klämt men inte fallit för frestelsen
 
Fick veta igår att cyberphoto troligtvis inte kommer att få in några kit förens till vecka 44. Jag ringde runt till olika expertbutiker i en kvart och fick till slut tag i ett ex i Köping där jag bor!

Hoppade av min plats (#23) på cyber idag.

Betalade dock rättså mycket mer för kameran. 17995 men jag var så illa tvungen då jag skall på åka utomlands om en vecka och gärna vill ha en kamera med mig då.

Mitt tips att för att få tag i ett ex om man nu inte orkar vänta är att ringa till butiker på mindre orter. I sthlm, västerås och örebro fanns det inga.
 
Fan jag som hade hoppas på canon skulle komma med ett lass denna väckan.. fan 4:a i kö o så ska de va så segt :( aja bara sitta här o vänta i brist på annat =)
 
Digicom säger att dom får in för leverans vecka 46, så det gäller kanske de flesta, eller...

Fast jag antar att just dom importerar själva, så dom som tar sina kameror från svenska Canon, kanske har andra leveransdatum, eller...

/Håkan
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.