Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fine art nude-bilder på kyrkogårdar?

Produkter
(logga in för att koppla)
Känns inte okey! Skulle bli väldigt upprörd om jag fick se nåt sånt vid eller i närheten av min dotters grav...
 
Hm... Undrar om jag borde skämmas? Våra bröllopsbilder är tagna på en kyrkogård, mitt bland gravstenar och allt. I och för sig ser kyrkogården ut som en kyrkogård i en skräckfilm med sneda gravstenar, raserade trappor, och slingrande rötter över marken. Men en kyrkogård är det och jag tycker bilderna är väldigt vackra. Vi är förvisso inte nakna utan har frack resp klänning.
Svårt att tro att nån skulle sura över det.

Makabert!

Du tittar en del på skräckfilm också? och lyssnar på sådan där hemsk hård metall musik....
 
Att sitta naken i en bastu med både kvinnor och män är något dom flesta svenskar inte rycker på näsan det minsta över. Så att svenska folket skulle vara pryda tror jag inte det minsta på, nog finns enstaka personer som är pryda men dom är nog i klar minoritet.

/Karl

Inte alls. Jag tycker oftast att det enbart är vackert med nakna människor. Tänk att jag har aldrig förstått det felaktiga i att titta på andra människor som är nakna eller för den delen på en vacker kvinna som går förbi. Jag gör det av uppskattning. Inte för att trycka ner kvinnan i fråga....
 
Jag tror dom flesta känner en viss skillnad på "naken i en bastu" och "naken på en gravplats" .... ;-)
 
Förargelseväckande

... är väl vad det kallas.

Det är ju inte ens ok att bada naken, förutom på särskilt anvisade naturistbad

Petter ...
 
More popular than Jesus

Och hur roligt var detta???

hahahahoho, jättekul! 8/10
Nästan lika kul som konstaterandet att alla politiker ljuger och är opålitliga utom uppsalas ledstärna Liv Hahne, för får hon bestämma så kan vi garanterat va säkra på att varenda kvarvarande grönyta kommer att byggas bort.

Nu blir det videovåld och djävulsrock :)
 
Hehe, ja det var ju roligt. När jag gifte mig var jag väldig långhårig med. Får man vara långhårig på en kyrkogård?
 
Ni som har kul man kan undra vad ni håller på med när ni har riktigt kul !

Men era kommentarer visar på oförmågan till empati.
 
Ett fotojobb som detta måste nog arrangeras. Man får bygga upp en fejk-kyrkogård och använda den som en studio. I mina ögon är det inte OK att ta bilderna på en riktig kyrkogård. Tanken borde nog inte ens komma upp i skallen.
 
Jag tycker att det är beklämmande hur empatilösheten visas i denna tråd. Ärligt, så tycker jag att det går så långt så att Fotosidans redaktion borde stänga den.
Det som spontant kom till min tanke va "never argue with an idiot, he just drag you down to a lower level and win"....

För mig är det självklart, att man INTE skall plåta naket på en kyrkogård och än mindra på en gravsten!!!

Den som vill ha nytänk, kan höra av sig så ska jag pissa på dig så du får "nytänk". Det gör väl inget om du blir kränkt,, så läge de runtomkring tycker att det är kul.....

Och den som inte förstår skillnaden på "bröllopsfoto" på en kyrkogård och nakenfoto på en grav, tycker jag skall genomgå en Paragraf-7 undersökning....

Och den fotograf som tycker att det är mycket att läsa här, och ändå inte fattat budskapet skall nog fundera över annat tema eller annan karriär....

LEDSAMT, att läsa alla dumheter här!!! Och SKÖNT, att läsa från de som kan visa EMPATI.

FOTOSIDAN, stäng den här skittråden nu. Den berör verkligen illa, med all sin dumhet!! Nu räcker det!!!
 
Jag tycker att det är beklämmande hur empatilösheten visas i denna tråd. Ärligt, så tycker jag att det går så långt så att Fotosidans redaktion borde stänga den.
Det som spontant kom till min tanke va "never argue with an idiot, he just drag you down to a lower level and win"....

För mig är det självklart, att man INTE skall plåta naket på en kyrkogård och än mindra på en gravsten!!!

Den som vill ha nytänk, kan höra av sig så ska jag pissa på dig så du får "nytänk". Det gör väl inget om du blir kränkt,, så läge de runtomkring tycker att det är kul.....

Och den som inte förstår skillnaden på "bröllopsfoto" på en kyrkogård och nakenfoto på en grav, tycker jag skall genomgå en Paragraf-7 undersökning....

Och den fotograf som tycker att det är mycket att läsa här, och ändå inte fattat budskapet skall nog fundera över annat tema eller annan karriär....

LEDSAMT, att läsa alla dumheter här!!! Och SKÖNT, att läsa från de som kan visa EMPATI.

FOTOSIDAN, stäng den här skittråden nu. Den berör verkligen illa, med all sin dumhet!! Nu räcker det!!!

Aha, om du tycker så, så måste det förstås vara precis så ;-) Då kan vi anse tråden avslutad.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.