Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Favorit i repris - Gemensam resa till Landsort?
- Trådstartare Arleklint
- Start datum
Galaxens President
Avslutat medlemskap
Jag räknar kallt med att det kommer att droppa in en bunt när vi börjar närma oss deadline.
avslut110630
Avslutat medlemskap
Jag hoppas du räknar rätt, annars blir vi e liten skara fotografer på LandsortGalaxens President skrev:
Jag räknar kallt med att det kommer att droppa in en bunt när vi börjar närma oss deadline.
Galaxens President
Avslutat medlemskap
Om det bara blir vi sju så går nog det bra också. Mindre folk att hålla utanför bild
Arleklint
Aktiv medlem
Nome Nescio
Aktiv medlem
Bläddrar djupt i almanackan. Tror jag kan få till det, men bokar inget förrens sista dagarna. Kanske kan få med sambon, även om hon inte är så fotointrsserad så gillar hon småutflyckter.
Galaxens President
Avslutat medlemskap
Vad häftigt om det kommer fotografer från så skilda landsdelar.
dJb
Aktiv medlem
kFredda skrev:
Jag har i princip bestämt mig, det som återstår är att försöka få ihop det med resa från/till Malmö.
Betalar och anmäler när det är klart, vilket borde bli till helgen.
/Fredrik
Jag har inte bestämt mig till 100% än men om jag bestämmer mig för att åka skulle vi kunna dela på bensinen och köra upp!?
kFredda
Aktiv medlem
dJb skrev:
Jag har inte bestämt mig till 100% än men om jag bestämmer mig för att åka skulle vi kunna dela på bensinen och köra upp!?
Visst kan vi det, skriv en blänkare här eller ett mail när du bestämt dig. Mail:kfredrik(a)telia.com
Jeppe
Aktiv medlem
kFredda skrev:
Jag har i princip bestämt mig, det som återstår är att försöka få ihop det med resa från/till Malmö.
Betalar och anmäler när det är klart, vilket borde bli till helgen.
/Fredrik
Fredrik!
Jag är sugen på Landsort.. Hör av dig till mig via mail.. så kollar vi om vi kan samåka. Jag kan köra..
/Jeppe
Arleklint
Aktiv medlem
10 dagar kvar till sista betalningsdag.
Anmälan och info på http://www.fotosidan.se/events
Anmälan och info på http://www.fotosidan.se/events
Jeppe
Aktiv medlem
kFredda skrev:
Anmäld och...
Jesper, du har mail.
/Fredrik