Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Favorit i repris - Gemensam resa till Landsort?

Produkter
(logga in för att koppla)
För sådana som jag som har annorlunda matvanor känns det lite löjligt dyrt att man måste betala för mat som man kanske inte ens kan äta.

Arleklint skrev:
Det var en positiv attityd!

Men du! Om du talar om vad du äter och inte äter så fixar Maria det :)

Nja, det är snarare en fråga om när jag äter och hur ofta.
Jag måste äta när jag behöver och det innebär att jag ändå måste ha med egen mat. Onödigt att betala svindyrt för vandrarhemsmaten då tycker jag.

Finns det möjlighet att enbart betala för övernattningen så kan detta vara intressant, annars inte.

Arleklint skrev:
Absolut! Jag snackar med Maria. Skall vi äta före eller efter?

Efter kanske är bra, det blir så tätt på lunchen annars. 19.30-20.00 Vad tycker ni?
Helst 20.00 eller annars 19.00. Det passar bättre m a p blå timmen före eller efter maten

Dåligt med anmälningar tycker jag.
Öppen skärgård på hösten med klippor, kanske blåsväder, och vatten är utmärkt för naturfotografi. Om sedan en vacker fyr ger spännande ljus så förhöjs det ytterligare.

Att sedan sitta och snacka skit med artfränder över en öl/glas vin på småtimmarna är kul!

Vi skall få till bilddiskussioner oxå!

Kom igen nu ;)

Info och anmälan här
http://www.fotosidan.se/events/book.htm?event=124

Jag tycker det verkar jättekul. Jag ber dock att få återkomma senast måndag med besked.

Skulle nog vara nyttigt för mig att studera er som har betydligt mer erfarenhet av naturfoto än jag.

/Anders

Jag skall nog anmäla mig !!!

Skall bara finna ett lämpligt sätt att ta sig upp till Stockholm ( blir nog tåg...brrrr....)

/Patrik

Arleklint skrev:
Dåligt med anmälningar tycker jag.
Öppen skärgård på hösten med klippor, kanske blåsväder, och vatten är utmärkt för naturfotografi. Om sedan en vacker fyr ger spännande ljus så förhöjs det ytterligare.

Att sedan sitta och snacka skit med artfränder över en öl/glas vin på småtimmarna är kul!

Vi skall få till bilddiskussioner oxå!

Kom igen nu ;)

Info och anmälan här
http://www.fotosidan.se/events/book.htm?event=124

Övertalan av övriga här hemma att det är bra att jag åker bort denna helg pågår för fult...

Jag har planerat 18.00, men inget hindrar er att åka tidigare. lunchen lägger vi sa att den hinns med om du vill åka 14.00

Jag försvinner ut med min "fotografimobil" ett par dar och läser inte mail, men jag kan nås på 0708-669612

När jag precis packat bilen klart kommer regnet, men det är väl bara att trotsa och räkna med att man vaknar till fint väder på en vacker plats tidigt i morgon bitti ;)

...Till natten uppklarnande, på en del håll dimma och ca 10 grader. I morgon soligt med en del stackmoln, troligen uppehåll och 18-23 grader.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar