Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Favorit i repris - Gemensam resa till Landsort?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag kontaktar Maria som driver vandrarhemmet i veckan som kommer.

Därefter återkommer jag med en konkret resplan som ni kan åka med på eller inte.

Det kommer då vara betalning som ses som anmälan.

Jag åker mer än gärna med!! Bara det blir en jämn vecka. Jobbar tyvärr varannan söndag...

/Johannes

Hej Janne.

Om inget ovanligt ställer hinnder i vägen (Familjen alltså) så är jag med som överenskommet.

Att det är lite maget resultat just nu, kan vara beronde på att många är bortresta. Själv har jag varit borta en vecka och upptäckte det just nu..

\\Sten

Jag har pratat med Maria som driver vandrarhemmet på Landsort.

Följande gäller:

Jag har bokat 32 sängplatser den 1-2 oktober.

Vi har möjlighet att åka dit lördag förmiddag 1 okt och hem Söndag eftermiddag 2 okt.

Om vi inkluderar logi + lunch/middag/frukost/lunch är kostnaden 925:- + båtresa från Ankaruden (120:- t.o.r)

Jag lägger upp ett event på http://www.fotosodan.se/events så kan ni anmäla er till resan dit ut.

Anmälan gäller när ni betalt 925:- till mitt bankkonto på föreningssparbanken, 8327-9
984 395 110-5 och samtidigt anmält er på http://www.fotosidan.se/events

Ange ert namn vid betalning! Annars har jag nollkoll, och ni riskerar att komma bort i mängden anmälningar.

Till Ankarudden tar man sig med bil eller kommunalt. Åker ni kommunalt gäller pendeltåg till Nynäshamn, och därefter buss till Ankarudden.

Jag återkommer med exakt tid för båtens avgång når Vaxholmsbolaget spikat den.

Den 1 sept skall jag anmäla hur många vi blir, så det är ditt senaste betalingsdatum

Jag vill inte se anmälningar utan att man betalat.
Det är betalningar med tydligt angivna namn som gäller.

Senast ändrad:
Är det någon som har tänkt att åka ifrån Göteborgs-trakten ??

Har nämligen ingen bil, lite knöligt att åka med buss eller tåg med mycket grejer !!!!!!!!

Jag har bokat. Dock måste jag ta båten 13.40 och anländer lite senare.

Kan du planera middagen så den inte krockar med solnedgången (ca 18.20)?

objernulf skrev:
Jag har bokat. Dock måste jag ta båten 13.40 och anländer lite senare.

Kan du planera middagen så den inte krockar med solnedgången (ca 18.20)?

Absolut! Jag snackar med Maria. Skall vi äta före eller efter?

Efter kanske är bra, det blir så tätt på lunchen annars. 19.30-20.00 Vad tycker ni?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar