Annons

Favorit i repris - Gemensam resa till Landsort?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag roddar gärna sådana här träffar, och jag tycker det är jätteroligt att det finns intresse!

Men, ni måste boka på er, och av er beroende på i vilken takt ni inser att ni kan följa med.

Ni måste också betala inom given tid. Annars blir det ett hästjobb för mig.

Sista betalningsdagen är i morgon. Sen får ni rodda bokningen med mat och logi själva.

Ja, då var även jag bokad.

Sammåker gärna om det finns platser kvar. Kan även köra om det behövs. Bor i Järfälla.

Hej Janne!

Lite sen ur startblocken. Jag lägger min betalning i kväll när jag är hemma...

Jag meddelar när det är gjort!

\\Sten

objernulf skrev:
Behöver någon transport från och till Uppsala går det bra.
Du skrev tidigare att du skulle komma först med 13.40 båten, gäller det inte längre?

Om så är fallet kanske det är onödigt att vi åker i fler bilar, jag överväger dock att ta med storformataren, och då kanske det är bättre att jag tar min Volvo 855 beroende på vilken bil du har?

Än är det väl bara du och jag från Uppsala tror jag (eventuellt Tobias Jansson som roddar på egen hand). Hursom lär det bli en eller två bilar som går från Uppsala ifall resan till båten är problem för någon därifrån.

/Richard

Lite inspiration! :)

Var där själv i lördags 27/8.
60 min tågresa + 30 min bussresa + 30 båtresa.
Kom med 11:10-båten och åkte igen med 13:00-båten.
Strålande väder, ljumma vindar, utsökta vågor.

Västsidan, södra udden

Bilagor

• 2.jpg
    2.jpg
    58.1 KB · Visningar: 282
Jag hinner tyvärr inte vara med hela helgen, men jag hoppas kunna åka dit någon av dagarna (om det är ok).

Galaxens President skrev:
Du skrev tidigare att du skulle komma först med 13.40 båten, gäller det inte längre?

Om så är fallet kanske det är onödigt att vi åker i fler bilar, jag överväger dock att ta med storformataren, och då kanske det är bättre att jag tar min Volvo 855 beroende på vilken bil du har?

Än är det väl bara du och jag från Uppsala tror jag (eventuellt Tobias Jansson som roddar på egen hand). Hursom lär det bli en eller två bilar som går från Uppsala ifall resan till båten är problem för någon därifrån.

/Richard
Jag kan åka med normala båten. Du får gärna köra om du vill. En storformatare går nog inte in i en S40.

ANNONS