Annons

Favorit i repris - Gemensam resa till Landsort?

Produkter
(logga in för att koppla)
Verkligen - Har just bokat tåg till Stockholm C.
Det kostade mig 300:- Och har bokat fredagen på vandrarhotellet.

Nu har jag bokat och betalt så om vi blir fler från Uppsala så kan vi samåka (Olle? Edit: missade att du skulle komma senare, hem kanske?), jag har bil.

Hur pass framkomligt är det på Landsort? Funderar om jag skall släpa storformataren (låda med kärra) som man helst inte bär längre än 20 meter eller nöja mig med mer lätthanterliga saker?

Senast ändrad:
På Landsort klättrar man på klippor för att göra bilder. Man klättar så man pustar....

Vilken utrustning man har säger inget och kräver inget. Bilden styrs av vilken vinkel man hittar i sin anfåddhet.

Jag har fortfarande inte fått klart om jag kan vara utomstädes de datumen. Jag ber att få återkomma :)

Arleklint skrev:
Du är välkommen :)

Kör då den utrustning du mest gillar. Resten styrs av hur mycken fysik och entusiasm du har.
Entusiasmen brukar räcka långt när jag väl tar mig ut men är annars lite svår att styra över. Jag får försöka hinna med så mycket hårdträning som möjligt innan :).

Karg skärgårdsmiljö i början av oktober låter precis som min grej. Man får bara hoppas på lite blåst och ovädersmoln. :)
Är det någon fler från Malmö som kan tänkas vara intresserad?

info och bokning här

Saknar ni någon information, så skrik till.

Jag försvinner ut i skärgården över helgen (Svenska Högarna) men kollar tråden när jag kommer hem

Hur är det med tältning på ön? Om jag åker från Malmö blir det lite tajt om tid att åka på lördag så jag funderar i så fall på att åka över på fredagen och tälta natten till lördag.

Det är ok att tälta. Bäst gör du det uppe på norra spetsen. Där finns hagar. I övrigt är det stenigt eller snårigt.

se karta

Senast ändrad:
Tågen från Kalmar går inte i tid så jag hinner inte med båten. Är det någon som ska åka dagen innan och bo i nynäshamn/stockholm som man kan åka med.

//Carl-Philip Karlsson

dJb skrev:
Hur är det med tältning på ön? Om jag åker från Malmö blir det lite tajt om tid att åka på lördag så jag funderar i så fall på att åka över på fredagen och tälta natten till lördag.

Det bästa stället att tälta på är "fotbollsplan" i utkanten av byn. Plant och väl skyddat. Ligger strax norr om fågelstationen.
Jesper

Okej. Det låter bra att man kan hitta tältplats. Då ska jag bara fundera lite på saken, men det låter väldigt skoj i alla fall!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar