Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Facebook-koppling?

Produkter
(logga in för att koppla)

Khalad

Aktiv medlem
Några frågor

1
Kan jag koppla min blogg här på fotosidan så att varje gång jag skriver en ny blogg detta dyker upp på min Facebooksida, helst med rubriken på den aktuella bloggen och en webadress som det bara är att klicka på för att komma dit?

2
Finns det ngt sätt för personer som inte är medlemmar på Fotosidan att bli följare till min blogg?

Några frågor

1
Kan jag koppla min blogg här på fotosidan så att varje gång jag skriver en ny blogg detta dyker upp på min Facebooksida, helst med rubriken på den aktuella bloggen och en webadress som det bara är att klicka på för att komma dit?

2
Finns det ngt sätt för personer som inte är medlemmar på Fotosidan att bli följare till min blogg?
1. Ja, gå till "Min sida" - längst till höger finns en länk "Facebook"

2. De kan följa din blogg via RSS

1. Ja, gå till "Min sida" - längst till höger finns en länk "Facebook"

2. De kan följa din blogg via RSS

Tack för snabbt och positivt svar! Facebook verkar lätt, har dock inte genomfört kopplingen än.
RSS-strömmar vet jag inte vad det är, går det att enkelt förklara?
/Björn T

Tack för snabbt och positivt svar! Facebook verkar lätt, har dock inte genomfört kopplingen än.
RSS-strömmar vet jag inte vad det är, går det att enkelt förklara?
/Björn T
Det finns sk RSS-läsare på olika plattformar i vilka man kan prenumerera på och läsa en mängd bloggar man följer och slipper hoppa runt till respektive sajt förrän man vill se hela inlägget. Feedly.com, Flipbook till iPad etc

Ett annat sätt att prenumerera utanför FS att slå på att man kan prenumerera på ditt konto på Facebook, och se till att de inlägg Fotosidan skapar kan läsas av alla (inte bara vänner). De som prenumererar ser det du lägger ut till alla, dina vänner ser annat också.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar