Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Förstoring på Canvas
- Trådstartare Amazon66
- Start datum
Maxe
Aktiv medlem
Crimson är duktiga på utskrift och montering. Kan hända inte billiga men slutresultatet kan jag stå för när jag levererar bilder till kunder.
Gjorde en test av ExtraFilm.com då det hade kampanj här i sommras. De är helt sämst på montering av canvas på kilram. Utskriften blev dock bra. Det jag hade på skärmen hamnade på canvasduken, men monteringen gjordes av en sommarjobbare känns det som - färgskav, veck av kilramens insida samt dålig teknik vid vikning och häftning.
Crimson kan leverera omonterad canvas (prefix-tjänsten)
Gjorde en test av ExtraFilm.com då det hade kampanj här i sommras. De är helt sämst på montering av canvas på kilram. Utskriften blev dock bra. Det jag hade på skärmen hamnade på canvasduken, men monteringen gjordes av en sommarjobbare känns det som - färgskav, veck av kilramens insida samt dålig teknik vid vikning och häftning.
Håkan Bråkan
Aktiv medlem
Googla på canvas och pris så får du alla svar som finns
Kallemero
Medlem
Kolla med www.crimson.se
Har bara bra erfarenheter av deras tjänster...
Har bara bra erfarenheter av deras tjänster...
Amazon66
Ny medlem
Canvas
Tack för snabbt o bra svar-ska kolla med dem!
//Lisa
Crimson är duktiga på utskrift och montering. Kan hända inte billiga men slutresultatet kan jag stå för när jag levererar bilder till kunder.
Tack för snabbt o bra svar-ska kolla med dem!
//Lisa
gedjan
Aktiv medlem
Framkallat 2st 30x40 på Gallerix med utmärkt resultat. Dessutom perfekt spända på dess kilram,Tack för snabbt o bra svar-ska kolla med dem!
//Lisa