Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Förstoring på Canvas

Produkter
(logga in för att koppla)

Amazon66

Ny medlem
Hjälp!!!
Behöver snarast få tips om var man kan framkalla foto på canvas, med bra men rimliga priser på förstoringar. Är även intresserad av att kunna framkalla på tyg (ospänd canvas).

//Lisa Dalgren

Crimson är duktiga på utskrift och montering. Kan hända inte billiga men slutresultatet kan jag stå för när jag levererar bilder till kunder.

Gjorde en test av ExtraFilm.com då det hade kampanj här i sommras. De är helt sämst på montering av canvas på kilram. Utskriften blev dock bra. Det jag hade på skärmen hamnade på canvasduken, men monteringen gjordes av en sommarjobbare känns det som - färgskav, veck av kilramens insida samt dålig teknik vid vikning och häftning.

Crimson kan leverera omonterad canvas (prefix-tjänsten)

Canvas

Crimson är duktiga på utskrift och montering. Kan hända inte billiga men slutresultatet kan jag stå för när jag levererar bilder till kunder.

Gjorde en test av ExtraFilm.com då det hade kampanj här i sommras. De är helt sämst på montering av canvas på kilram. Utskriften blev dock bra. Det jag hade på skärmen hamnade på canvasduken, men monteringen gjordes av en sommarjobbare känns det som - färgskav, veck av kilramens insida samt dålig teknik vid vikning och häftning.

Crimson kan leverera omonterad canvas (prefix-tjänsten)

Tack för snabbt o bra svar-ska kolla med dem!
//Lisa

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar