Annons

Förslag på Fotosidan frågar-fråga

Produkter
(logga in för att koppla)

Picture

Aktiv medlem
För oss som blivit FS-beroende vore det roligt om Fotosidan frågar nästa gång kunde fråga följande fråga:

Hur lång tid ägnar du åt fotosidan varje dag?

Därefter ett antal klickbara alternativ. Detta skulle kännas bra för många tror jag. Man kommer att känna sig fullt normal när man ser att många andra också ägnar flera timmar om dagen på den här sajten.

Det bör vara möjligt att klicka för alternativet "nästan dygnet runt" så att även Wallung och Arleklint m fl har möjlighet att kryssa för ett alternativ som känns rätt. :0)

Snabbt svar...

Hmm, Daniel! Du svarade fyra minuter efter att jag startade tråden. Hur är det med beroendet?

OscarH skrev:
Jag är inte beroende. Jag bara "råkar" vara inne just nu....:)

Jo, det brukar ju heta så... "jag kan sluta om jag vill men jag vill faktiskt inte".

:eek:)

Misstänkte att min kommentar till Daniel kanske skulle avskräcka er från att svara. Vem vill avslöja sig?

Re: Snabbt svar...

Picture skrev:
Hmm, Daniel! Du svarade fyra minuter efter att jag startade tråden. Hur är det med beroendet?

Haha... Varierande kan jag väl svara ;) Det blir allt för många timmar framför fotosidan än vad ryggen pallar iaf... Jag måste skaffa en ny datorstol ;D

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar