Annons

Förändra

Produkter
(logga in för att koppla)
Bar mig emot att förbättra ett fint ansikte.. *blink blink* så jag gjorde en liten affich istället.. :)

Nu sysn det inte på denna lilla bilden, men jag har gjort tänderna lite vitare, ändrat ögonfärgen till lite grönare ton, och tagit bort lite grejs i ansiktet. Förövrigt tycker jag det är hur coolt som fan att du pysslar med flyg... en av mina passioner men som för dom flesta så slutar det där.. :(

Bilagor

• 0998847.jpg
    0998847.jpg
    47.9 KB · Visningar: 1,184
Kunde inte låta bli..

... att leka lite själv. Jag har ju alltid velat ha mycket volym...

Bilagor

• suskul.jpg
    suskul.jpg
    49.8 KB · Visningar: 1,154
Men va faaaaaaaan!!

Jag hade suttit minst 2 timmar och fixat o donat... gjort håret kopparrött... blev ju riktigt snyggt...

Skulle bara lägga en sista effekt.. vad händer.. "Photoshop CS2 har gjort en förbjuden åtgärd"

"Vill du skicka felrapport" allt åt helvete...

Gaaah! sorry bruden.. det blir inga fler versioner

Lite mer rosa. Använde "ersätt färg" med håret lite hastigt markerat för att inte göra nyllet rosa med. Lite rouge och grönare ögonen och lite stomatolbehandling på tänderna.

Bilagor

• suss2.jpg
    suss2.jpg
    34.4 KB · Visningar: 1,101
Vilka otroliga ideer ni har! Jag älskar mitt rosa hår! Och Venus har jag sett live i Florens, men då var hon inte lika snygg.....

Hehe, nu känner jag mig riktigt elak....

Loreal...because You´r worth it...

Bilagor

• asuss2.jpg
    asuss2.jpg
    42.6 KB · Visningar: 634
hahaha... dagens skratt...tack Lasse nu kan sverige förlora mot canada och jag kommer fortfarande somna med ett leende

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar