Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Födelsedagspresent Nikon!

Produkter
(logga in för att koppla)
Instämmer med tidigare insändare att Z 50 är ett utmärkt förslag. Det är en väldigt kompakt och trevlig liten systemkamera. Min sambo köpte en för ett år sedan och hon är mycket nöjd med den, har redan tagit över 10 000 bilder. Vi funderar på att köpa en till. För 13 000 får man kamera med två alldeles utmärkta objektiv från 16 till 250 mm och adapter för F-objektiv. Läs Cyberphotos recension av framför allt 75-250 zoomen!
Hälsningar från Göte

Jag har använt Z50 tillsammans med tillhörande 16-50 objektiv samt med adapter 80-400 mm Nikon. När jag väl har satt mig in i de många alternativ för fotografering som kameran erbjuder, vill jag inte tillbaka till D810. Dessutom har mina ögon öppnats för flera alternativa sätt att fotografera med kameran än jag tidigare kunnat föreställa mig.
Vikten har betydelse för mig samt att jag slutat att alltid ha det stora motljusskyddet monterat.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar