Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fåglar och vilda djur i komiska situationer

Produkter
(logga in för att koppla)
Hundar gör det.... sothöns gör det....

Lyfter på benet! :-D
 

Bilagor

  • Sothöna.jpg
    Sothöna.jpg
    85.4 KB · Visningar: 366
Ny OS-gren,jämnfota takhopp

Dom är roliga råkerna, många hyss för sig.
 

Bilagor

  • FS.jpg
    FS.jpg
    10 KB · Visningar: 332
Sothöna på glid

Passade på att fota en sothöna som försökte gå över isflak i vintras. (Ursäkta att det blir några bilder i följd) /Anna =)
 

Bilagor

  • sot1_pytte.jpg
    sot1_pytte.jpg
    47.2 KB · Visningar: 300
Att asea hade kvar sina sälar efter hopslagningen med brovn buveri visste jag ej :p
 

Bilagor

  • ss säl.jpg
    ss säl.jpg
    40 KB · Visningar: 274
Jag kan flyga, jag är inte rädd...

Det talas en del om trafikflygets negativa inverkningar på miljön, men jag undrar om det var detta de tänkte på...
 

Bilagor

  • Flygplan.jpg
    Flygplan.jpg
    17.7 KB · Visningar: 222
Står på tå ...

... för att nå upp till lupinfröna. Hasselmusen får sträcka på sig
 

Bilagor

  • står på tå.jpg
    står på tå.jpg
    75.6 KB · Visningar: 369
... för att nå upp till lupinfröna. Hasselmusen får sträcka på sig

Suveränt fångat ögonblick! Men är det verkligen en hasselmus? Tycker denna krabat mer påminner om en sork av endera art, då huvudet/nospartiet är alltför trubbigt för en klassisk mus. Vidare ser jag inte den långa och lite småyviga svansen som hasselmusen har. Slutligen så är hasselsmusens päls ljusare, nästan lite hamsterfärgad päls.

Fridens
Oscar, som dock inte är någon expert på gnagare
 
Suveränt fångat ögonblick! Men är det verkligen en hasselmus? Tycker denna krabat mer påminner om en sork av endera art, då huvudet/nospartiet är alltför trubbigt för en klassisk mus. Vidare ser jag inte den långa och lite småyviga svansen som hasselmusen har. Slutligen så är hasselsmusens päls ljusare, nästan lite hamsterfärgad päls.

Fridens
Oscar, som dock inte är någon expert på gnagare

Hej Oscar
Någon annan har haft samma fundering, som du. ikväll kan jag skicka
dig några fler bilder på djuret, om du vill hjälpa mig att botanisera litet mer.
Hörs
Kerstin
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.