Orre
Avslutat medlemskap
Hade jag svarat när du svarade hade jag definitivt gissat att det var en jumbojet.
Sorry, kunde inte låta bli.
/Karl
Haha.. hmm.. det där fattade jag ej.
//Benny
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hade jag svarat när du svarade hade jag definitivt gissat att det var en jumbojet.
Sorry, kunde inte låta bli.
/Karl
Haha.. hmm.. det där fattade jag ej.
//Benny
747 är jumbojetens modelbeteckning och det var då du svarade.
/Karl
Hej,
var ute och plåtade i eftermiddags och fångade vad jag får till nån sorts lövsångare.
Har jag rätt och i så fall vilken är det?
/Micke
vet ej om det blev en språkabrovinkel, men det finns bara en "sorts" lövsångare. phyolloscopus throcilus, tror jag det stavas. Sveriges talrikaste fågel.
däremot finns det många olika sångare i Sverige. tex som ovan phylloscopus, samt flera andra släkten.
Med vänlig hälsning peter
Har lite svårt att identifera denna, men gissar på en brun kärrhök...
Är detta samma individ? Bild 2 och 3 ser ut som ormvråk. Den första passar jag på men har ju det svarta på vingspetsarna i alla fall.
Jag tror att det är samma individ, det var ca 10 minuter mellan den första och de andra två bilderna men alla tre är tagna från samma ställe
Hej,
någon som kan hjälpa mig med att identifiera denna?
Hälsningar
Micke
Gissar att denne gynnare piper i träden... Fick inga bättre vinklar, och tycker huvudet är lite otecknat, men relativt kraftig näbb och kort bakklo får mig att gissa på trädpip, vad säger experterna?
Tack på förhand!
Gissar att denne gynnare piper i träden... Fick inga bättre vinklar, och tycker huvudet är lite otecknat, men relativt kraftig näbb och kort bakklo får mig att gissa på trädpip, vad säger experterna?
Tack på förhand!
Gissar på juvenil svartsnäppa eller kanske dito brushane?
Tack på förhand.
/ Deerhunter
Någon som kan se vad detta är. Den är ungefär i traststorlek, kanske något större.
MVH
Krister