Orre
Avslutat medlemskap
Är det någon som vet vad det är för fågel? Fotograferades i Stekenjokk för 3 veckor sedan.
Tack på förhand
Mosnäppa.
//Benny
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det någon som vet vad det är för fågel? Fotograferades i Stekenjokk för 3 veckor sedan.
Tack på förhand
Hej!
Är detta en Brun Kärrhök???
Mvh Christina
Vilken snäppa har fastnat på mina bilder? Tänkte först sandlöpare men tycker näbben är för lång. Sågs idag på Aurriv på södra Gotland.
//Lars
Tack Benny! Tyckte den hade alldeles för korta ben för att vara grönbena. Missbedömde nog vattendjupet. Roskarlen var min andra gissning på den min "tofsvipa".
//Lars
Först tyckte jag inte denna var så stor, men i samma träd satt en glada och den blev "mindre" vid jämförelse.
Behöver hjälp med denna, de flesta brukar ju vara sävsångare, men tyckte inte lätet stämde. Är det en sävsångare igen ?
Visa bilaga 125809
/Fredric
Grönbenan avslöjas av många och stora prickar på ryggen och "normal" näbblängd. Roskarl är enda med "halsband".
//Benny
Vilka är de här mästerflygarna som idag visade oss i våra aluminiumburkar, hur det ska gå till?
Ormvråkar
/Oscar