Honko1
Medlem
Jo, det är en blåmes. Men en väldigt blekt färgad sådan...
// Daniel
Ok, tack för det snabba svaret
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jo, det är en blåmes. Men en väldigt blekt färgad sådan...
// Daniel
Fotograferad på strandäng sydöstra Öland i Maj 2009? Kanske svårt att se på bilden vad det är men jag är tacksam för förslag. / Mvh Ola
vilka arter är dessa?
Mvh
En överviktig koltrast?
Var det någon mer som kunde konfirmera att detta var en koltrast?
Kan det vara en Sjöorre?
Såg en fågel idag som jag inte kände igen, någon som kan hjälpa mig med vad det är för en fågel?
Bilden tagen i Trelleborg.
Mvh. Mats
Vad är detta för siska?
Tagern en strålande kall morgon då solen var framme,två stycken hoppade runt på dom "tjocka" grenarna för att hitta mat, lite som en nötväcka,ovanligt beteenade,har själv aldrig sätt något sådant./EdwinVisa bilaga 102838
Vad är detta för siska?
Tagern en strålande kall morgon då solen var framme,två stycken hoppade runt på dom "tjocka" grenarna för att hitta mat, lite som en nötväcka,ovanligt beteenade,har själv aldrig sätt något sådant./EdwinVisa bilaga 102838
Spontant säger jag gråsiska, men näbben ser väldigt "hel-gul" ut varför jag vill flagga för möjligheten till vinterhämpling...
/Oscar
Får en stark känsla av att det rör sig om vinterhämpling.. kan dock inte helt utesluta gråsiska utefter denna bild..