Annons

Ett bra 70-300-objektiv

Produkter
(logga in för att koppla)
Jajamensan :) igår kom en kille med mitt objektiv ifrån Nederländerna :) allt var i nyskick och den gula världsgaranti sedeln var med :) är jättenöjd :) Skickades i Onsdags ifrån dom och här på Fredag vid lunchtid :) De kallar ja bra leveranstid :)
 
Jajamensan :) igår kom en kille med mitt objektiv ifrån Nederländerna :) allt var i nyskick och den gula världsgaranti sedeln var med :) är jättenöjd :) Skickades i Onsdags ifrån dom och här på Fredag vid lunchtid :) De kallar ja bra leveranstid :)

Hej ! De var ju roligt att du äntligen fick ditt objektiv ! Det var ju en snabb leverans också.Har du provat det än?
 
Härligt att höra! Nu har jag själv beställt ett och det blir väl att de får betalningen på Måndag då. Ska man skriva sitt ordernummer vid betalningen eller hur gjorde ni med det?
 
Bildkvalitén är super :) den är även väldigt bra vid 300mm :) helt ok af som är ganska snabb :) tyst.
Känns robust och bra :)

Härligt att höra! Då kommer jag nog inte ångra mig att jag köpt ett likadant. Hoppas bara att det inte tar lång tid att beställa in från leverantören, för som det ser ut nu så är det slut i lagret på Nikon 70-300..
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.