Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

eos 300d och pengar tillbaka

Produkter
(logga in för att koppla)

micke84

Medlem
Hej, har en lite fråga angånede eos 300d och kampanjen canon har ´poå den. Man ska ju fylla i ett formulär och sen skriva ut den och skicka det med en kopia av kvittot till ett företag i irland. Efter det så skulle pengarna betalas ut till mitt bankkonto.
Var skriver man in sitt bankkonto?
Jag kan inte hitta något fält för att göra det på sidan eller får man ett mail där man ska skicka det?
Någon som har fått sina pengar som skulle kunna berätta hur det går till?

Tack på förhand!

På deras hemsida står det att tiden gick ut den 28:e, då poststämpeln måste ha hamnat på kuvertet du ska skicka till Canon på Irland..

// Jocke, som inte fått pengarna än, men som väntar

Aha, oki, då kollade jag fel.

Det är IBAN-numret som är landskoden och sen ska man lägga dit sitt eget kontonummer efter. Ring din bank då det är en herrans massa siffror, 24 för mig tex..

// Jocke

oki men var kan man föra in den där IBAN-nummret? Det formulär som jag får upp kan jag bara skriva i namn, adress, serienummer och var jag köpt kameran och sen finns det en knapp där det står skriv ut. Så jag vet inte var jag ska få in det där nummret?

Hmm, dom verkar ha kapat formuläret.. jag skickade in den 26:e och då fanns IBAN-rutan där också, samt banknamn och bankkontorets lokalisation (huvudkontorets)..

// Jocke

hur ska dom då kunna skicka in pengarna om dom inte har mitt kontonummer? Jaja det blir väl att ringa till canon och fråga hur det går till...

har hittat det jag sökte... ibland måste man titta lite längre än näsan. Jag hade glömt att välja land och när jag gjode det så blev det bra! Tack för hjälpen iaf.

Sverige var med i en kampanj som gick ut den 31:a, dvs idag..

Man fick 900 SEK tillbaka om man köpte en Canon 300D i Sverige och skickade en massa info till Canon Irland..

// Jocke

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar