Fin läsning här, flera av citaten är ju riktiga guldkorn.
Själva har jag mest läst datortidningar, och dessa brukar vara totalt obrukliga för någon som har sysslat lite med det. Enda tidningen jag överhuvudtaget kan tollerera är nog Datormagazin. Den är iaf bra, även om inte ens den slipper undan faktafel helt. Men sedan så är det ju en återuppstånden tidning med samma kille som på den gamla goda tiden, typ 80talet.
Även om jag inte har mycket till övers tidningar som mikrodatorn, etc så fyller dom ett syfte, få amatörer mer intresserad. Sen att det dom skriver ofta är dåligt underbyggt, eller fel lär väl sig dom flesta efter ett tag. Vissa tidningar har mindre, vissa mer. Misstänker att det mesta av dessa också gäller digitalfototidningarna, som verkar vara sprunga mer ur digital, än ur fotodelen.
O så ere en rätt söt blondin på framsidan...
He, kommer ni ihåg tidningen Interface, datortidning, dom började med centerfolds på olika kändisar som gärna ställde upp, camilla från army of lovers, helen welton laptop, etc. För att sluta med att gå ihop med HighMag som hade kvinno bilder på lite halvlättklädda kvinnor med diverse tekniska tillhyggen på framsidan.