J. Patric
Aktiv medlem
RawBeer skrev:
skoluniform kanske?
Eller kanske bara en enhetlig skoltröja? Collegetröja (!) för de kallare årstiderna, och en t-tröja för somrarna.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
RawBeer skrev:
skoluniform kanske?
Stadan skrev:
Tycker och tycker. Sydstatsflaggan symboliserar Sydstaterna, som motsatte sig avskaffandet av slaveriet. Skulle det vara mindre rasistiskt än Stjärnbaneret??? Ge dig nu.
J. Patric skrev:
Det var en konstig tolkning. Jag är 100% vit, men inte fan anser jag det rätt att mörda och misshandla färgade! Texten "100% vit" betyder samma som "100% svart" men för andra användare. Tror dock att den riktiga texten är "100% svensk" som jag sett säljas på marknader på tröjor och kepsar. Jag tycker personligen mest att det är fånigt med "häftiga" texter på kläder. Hur många svenskar går inte omkring med kläder med USA:s flagga, eller beteckningar på amerikanska städer, som "NY" eller "LA" t.ex, oftast utan att ens varit där. Fånigt.
121an skrev:
Jag assisterar en fotograf här i Sundsvall och har varit med om flera ggr att personer som "förstör" bilden antingen får skärpa till sig eller gå därifrån eller så blir det ingen bild han struntar i om han blir av med fotograferingen och att tillläga det har han heller aldrig blivit utan blivit tackad efteråt utav övriga...
J. Patric skrev:
Jag tycker att det var ok att radera motivet, men inte att lägga in Nalle Puh, eller något annat motiv som inte godkänts av eleven. Hittade ingen referens till organisationen bakom tröjan. De flesta organisationer, som t.ex. "Non smoking Generation" har ju namnet med på tröjorna.
forry4U skrev:
Men om man viker ut det lite till.
Hur hade snacket gått om grabben hade haft CCCP
UUSR, Hammaren o Skäran på sin tröja..
Haha, den räddade kvällen!KGS skrev:
/kg som hoppas på vykort från Kuba!
Jag bara väntade på det.
KGS skrev:
Det hade fotografen aldrig reagerat på, hur många vet vad CCCP står/stod för, eller ens hammaren o skäran... *s*.
Tänk om han haft en tröja med Michael Jackson på sej... hur skulle de ha gjort då?
/kg som hoppas på vykort från Kuba!
forry4U skrev:
Tror du jag får ha med mina kameror där??
På Kuba alltså
mipert skrev:
Magnus Reed har aldrig haft problem med att ha kamera på Kuba
KGS skrev:
Precis! den lilla omständigheten att Göran ska fraktas till Guantanamo med förbundna ögon o buntas ihop med andra terrorister e ju inget som borde försvåra åtminstone lite digital fotografering!
/kg som ser fram mot galleri Kuba på fotosidan
Efwa skrev:
Jag måste säga att det här var bra mycket roligare än den första artikeln.
Tänk att sitta där och tänka "Hehe, nu ska jag hämnas på den där sprätten. Jag som är fotograf kan ju ta vilken copyrightbild som helst utan reprimand"
Eller tror ni han inte tänkte alls? ;-)