Annons

ej publicerat album

Produkter
(logga in för att koppla)

Robert_Saers

Aktiv medlem
Jag gillar att lära mig av vad andra tycker om mina bilder. Häromdagen skapade jag ett nytt album utan att omedelbart publicera det. När jag några timmar senare ändrade till 'ja' i publicera album-rutan så hittade jag först inte mitt foto på senast inlagda foton. Det visade sig att fotot hamnade långt bak i listan, på samma plats som det hade hamnat om jag publicerat omedelbart.

Jag tycker det är synd att man inte kommer upp som senast publicerade bild. De flesta missar att man lagt upp en ny bild. Kan man inte ändra tiden till den tid som albumet publicerades?

Vad tycker ni andra?
 
Vi är fullt medvetna om att det fungerar så. Det finns trådar i ämnet om jag inte minns fel.
 
Detta att senast inlagd bild inte visas. Har det med detta att göra. De läggs in i opublicerade album?
 
David: Jag tittade runt lite innan jag la upp en ny diskussion. Jag hittade ingen som behandlade detta specifikt men jag är medveten om att sidotrådar ibland uppkommer i andra diskussioner som inte alls tillhör ämnet. Om du kommer ihåg var du hittat detta så tittar jag gärna in i den diskussionen med.
Du skrev att du var medveten om att det fungerade så. Dock avslöjade du inte mycket av din hållning till 'problemet'. Är det något ni funderar på att göra något åt eller är det ett bekymmer som ni prioriterar mycket lågt (eller inte alls)?
 
Anders:
Japp det är så jag menar. Om bilden läggs in i ett opublicerat album så visas den inte. Dock tycker jag att den skulle komma upp i senast publicerade bildlistan när man publicerar sitt album. Det gör den iofs nu men den kommer in med den tidsstämpeln som bilden fick när den laddades upp och inte den tid som albumet publiceras. Detta gör att bilden oftast hamnar ganska långt bort från blickfånget från andra medlemmar.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.