Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Dina 3 bästa bilder i år

Produkter
(logga in för att koppla)
*
*
*
Har inte haft tid att fotografera så mycket från april-oktober (springer i skogen med karta och kompass då) men före och efter blev det några bilder i alla fall och detta är nog de jag gillar bäst. Ska försöka ta mig mera tid till bildskapande framöver. Förra sommaren ägnade jag 10 dagar åt fotografering på Bornholm och de bilderna hade jag på en utställning i oktober. Är nog mera nöjd med dem.

*1*

*2*

*3*

Tyvärr så har det inte blivit så mycket tid över till fotograferandet i år. Men nu har man ju chansen igen, att avlägga sina nyårslöften....

//Martin

Nu igen... Kul :)

Mina tre kandidater

HAN GÅR SOM EN MAN
En ögonblicksbild från ett morgontrött Stockholm City

BRÖST PÅ GLID
Pridefestivalen är en bildmässig höjdare. Här tyckte jag att jag fick till en extra dimension när bröstem gled ner...

ALLA SKA I!
Är det bara jag som längtar till sommaren. Här har min och syrrans allväderskompakt från 80-talet åkt fram på jobb.

Bubblare
DILBA PÅ BOLAGET
Eftersom jag inte är lika hemma på arrangerade bilder slänger jag in en sådan som bubblare. Här är det sångerskan Dilba som får posera glatt.

Jessica_ skrev:
Grattis till härliga bilder, Magnus!

Jag gillade speciellt bilden med "tre bröst", den bara sprudlar av glädje... :0)

Mvh
//Jessica

Tackar och bockar lite blygt. Det är kul att det finns fler som gillar reportage/ögonblicksbilder.

ANNONS
Spara upp till 12000 kr på Nikon-prylar