Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Dina 3 bästa bilder i år

Produkter
(logga in för att koppla)
Magnus Fröderberg skrev:
Tackar och bockar lite blygt. Det är kul att det finns fler som gillar reportage/ögonblicksbilder.

Måste säga att jag är ett stort fan av den sortens bilder. Älskar bilder som är som ett litet tidsfönster mot verkligheten.

Tyvärr får jag sällan tid att ta sådana bilder själv, det kräver mer tid och planering än vad man kan tro. Det är i alla fall min erfarenhet. Men men, snart ska det ske! :)

/Joakim

P.S. Bra bilder föresten Magnus!

Det är svårt att "lista" sina bilder.
Man tar så många och alla har sin historia och sitt budskap. Men jag har iaf. slängt ihop tre av mina favoriter.

Kan man inte ha fyra, fem, sex, sju & åtta åxå? ;)

Mina bidrag:

No: 1

No: 2

No: 3

fler bilder hittar ni här! *reklam* :)

Hoppas ni gillar de!

Senast ändrad:
Re: Nytt Galleri?

JanOlofHärnström skrev:
Det verkar som det har bildats ett nytt Galleri här på forumet. Varför inte ladda upp 5 el 10 bilder och be om kommentarer?

Vad vill du säga med detta?
Varför lägger du inte upp dina tre bästa bilder, istället för att komma med konstiga inlägg?

Det är alltid svårt att rangordna årets bilder, det har ju blivit några stycken...
Tror nog jag personlig uppskattar mest denna bilden, då den har personlig koppling. Och det ska ju egentligen väga tyngst...

Terje

Bilagor

• hjÄrtan.jpg
    hjÄrtan.jpg
    11.2 KB · Visningar: 241
ANNONS
Spara upp till 12000 kr på Nikon-prylar