JanOlofHärnström
Aktiv medlem
Varken photonet eller FS är särskilt snygga ur estetisk synpunkt. Dock är FS mer lik photonet nu än tidigare, det syns bl.a. på profilen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag ser inga likheter mer än i funktion.JanOlofHärnström skrev:
Dock är FS mer lik photonet nu än tidigare, det syns bl.a. på profilen.
Ja, mipert har rätt, det vore värdefullt med en sådan förteckning på profilsidan (det var så tidigare, va?).mipert skrev:
Lite synd bara att de artiklar man skrivit inte längre syns på profilsidan...
Men är det jobbigt att logga in menar du?nonno skrev:
Jag skulle vilja ha tillgång till länken "mottagna kommentarer" på profilsidan utan att vara inloggad. Detta för att lätt kunna ta del av nya kommentarer som jag fått eller för att kunna följa någon bild som jag har under bevakning.
Vi hade en sådan lista ja, nu finns bara en "Mina..." "- artiklar" längst ner som tar en till en lista med ens artiklar på.cowboy skrev:
Ja, mipert har rätt, det vore värdefullt med en sådan förteckning på profilsidan (det var så tidigare, va?)
Jag håller inte med. Artiklar är i mitt tycke ett "tyngre" bidrag till fotosidan än recensioner och länkar, tycker därför inte att man kan/ska likställa dessa i dignitet. Jag kan med lätthet recensera alla mina kamerarelaterade prylar här hemma eller ge er den delen av bokmärkeslistan som tar upp fotografi (bered er på ett jordskred med länkar), men att skriva en artikel som mottas är tuffare.clindh skrev:
Målsättningen var att rensa upp informationen på sidan lite och lyfta fram bilder, och skal vi lista artiklar borde vi då också lista recensioner, länkar man tipsat om mm mm. Men vi kan diskutera det.
hansen2 skrev:
Stefan; menar du att du kollar en medlems kommentarskvot innan du kommenterar en bild?
/Johan
jkene skrev:
Ett annat förslag: exempelbilderna blev riktigt bra, men i bland slumpas stående liggande lite väl osymmetriskt. Kanske två stående (första rad) och två liggande (andra rad) skulle se bättre ut.