Annons

Det är snart jul, ersättare för D300s och D700 på G

Produkter
(logga in för att koppla)
Vad är sakfrågan? D300s och D700 eller rödhåriga människor eller när trådar går för offtopic eller att du inte klarar av att ta nån som helst kritik?

Tråden handlar om detta dvs det är sakfrågan:

"Det är snart jul, ersättare för D300s och D700 på G
Ja just nu har cyber erbjudan på D700 till 18990 och på blocket hittat jag en Nikon D300s samt D700 LAGERRENSNING

http://www.blocket.se/angelholm/Niko...tm?ca=23_3&w=1

Kanske där hända något snart......... "

Har du något konstruktivt att bidra med i sakfrågan?
 
Tråden handlar om detta dvs det är sakfrågan:

"Det är snart jul, ersättare för D300s och D700 på G
Ja just nu har cyber erbjudan på D700 till 18990 och på blocket hittat jag en Nikon D300s samt D700 LAGERRENSNING

http://www.blocket.se/angelholm/Niko...tm?ca=23_3&w=1

Kanske där hända något snart......... "

Har du något konstruktivt att bidra med i sakfrågan?

Jaaasså okej okej, så alla dom sidorna med ditt snack om rödhåriga för några sidor sen hade alltså med ersättare för D300s och D700 att göra. I see...
 
Jaaasså okej okej, så alla dom sidorna med ditt snack om rödhåriga för några sidor sen hade alltså med ersättare för D300s och D700 att göra. I see...

Underbart att du bekräftar dina sanna drivkrafter:

Forum på nätet befolkas mer för det sociala självhävdandets skull än för att sakligt och seriöst diskutera sakfrågor.

Själv är jag totalt ointresserad av dig men väldigt intresserad av efterföljarna till D300s och D700.

Ingen vet men jag tror stenhårt på att D800 kommer första halvåret 2011 och D400 och D4 andra halvåret.
 
Tore, inte för att vara elak, men när spårade en tråd du har skrivit i INTE ur?

Du kan en hel del och skriver en hel del vettigt men du kan fan inte uppföra dig i en diskussion! Finns det ingen moderator som är kapabel att tala om det för dig så får vi andra göra det!

Du är inte ensam om att leka i sandlådan men det är sällan någon överträffar dig på det området.
 

Det är bara att hålla sig till sakfrågorna och inte rikta fokus på personerna.

Jag är totalt ointresserad av vilka personer som skriver i forumen.

Det enda som intresserar mig är sakfrågorna.

Jag är inte här för att lära känna någon utan för att lära av andra och själv bidra med kunskap och erfarenheter. Jag har själv startat 200 forumdiskussioner:

http://www.fotosidan.se/forum/search.php?searchid=357292
 
Senast ändrad:
Ja precis, du förstår precis vad sakfrågorna är ,det finns det ju ingen tvekan om.......

I alla diskussioner förekommer stickspår beorende på vilka som deltar och vad de bidrar med. Ibland tar stickspåret överhanden vilket är synd.

Sakfrågan, stickspår och personfokus är skilda ting.

Det börjar med sakfrågan, går över i stickspår och slutar i personriktat tjafs.
 
Tore, inte för att vara elak, men när spårade en tråd du har skrivit i INTE ur?

Du kan en hel del och skriver en hel del vettigt men du kan fan inte uppföra dig i en diskussion! Finns det ingen moderator som är kapabel att tala om det för dig så får vi andra göra det!

Du är inte ensam om att leka i sandlådan men det är sällan någon överträffar dig på det området.

så sant!
håller med fullständigt.
 
Bidra med något konstruktivt i sakfrågan!

Är inte speciellt konstruktivt det där heller. Varför ignorerar du inte istället på samma sätt som du gör när folk kommer med något konstruktivt som du inte kan argumentera emot? Och har du föresten läst det jag skrev till dig?
 
Haha, helt sjukt. Kan nästan bara skratta åt allt detta.

Längtar iaf till efterföljarna, då kommer jag nog slå till! Hoppas på lite mer mpx bara.
12,1 känns rätt lite i dagens värld, helt okej om man bara arbetar med bilder i full storlek, men vill man beskära dem endel så är ju fler mpx att foredra :)

Mvh
 
Haha, helt sjukt. Kan nästan bara skratta åt allt detta.

Längtar iaf till efterföljarna, då kommer jag nog slå till! Hoppas på lite mer mpx bara.
12,1 känns rätt lite i dagens värld, helt okej om man bara arbetar med bilder i full storlek, men vill man beskära dem endel så är ju fler mpx att foredra :)

Mvh

Skall inte Spekulera därimot försöka analysera

D 800 tror jag inte på fören D 4 har kommit då borden den komma något mindre ett ett år efter
Nikon valde ju att kalla ersättaren till D 3 -D3s en hyfsad uppgradering som säkert kunnat heta D 4 men inte gör det Om Nikon vill kan de därimot när som helst släppa D700s Dvs sensor mm från D3s, tror att många skule uppskatta en sån kamra.
D400 vore inte svår från Nikon att lansera Sensorn från D7000 i princip D300s hus och övriga finneser, lite snabbare processor osv eller så väljer de att fimpa det spåret och lägger ner D300 serien!
D3x ? är ju även det en gamall modell kan mycket väl komma i en lätt hottad D3sx verson, lite snabbare prosessor och med det fler REW bilder, inbygd bildsändare eller förbetrad AF modul!
Men det stora släppet under hösten blir D4!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.