Artificiell
Aktiv medlem
Ett juryförfarande är något även jag förespråkat förut. Tycker att idén är intressant och borde definitivt prövas. Men kanske inte i DHS utan i en egen grupp. Typ 'fotosidans favoriter' eller nåt sånt.
U
U
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Artificiell skrev:
Ett juryförfarande är något även jag förespråkat förut. Tycker att idén är intressant och borde definitivt prövas. Men kanske inte i DHS utan i en egen grupp. Typ 'fotosidans favoriter' eller nåt sånt.
U
Samtidigt som hur många andra utan sådan profil kommit in?lottawe skrev:
Du har sett att ytterligare en med naturfotoprofil kommit med i dhs nu va?
Jag? Jag har inga inbjudningar kvar, men båda jag bjöd in har laddat upp något och några motiv från natur. (Iaf om blad räknas.) Kanske jag rentav kommer att bidra sjäv med framöver.. Väldigt många av de som är med plåtar ju en och annan naturbild med. En gång plåtade jag t.o.m. en blåsippanonno skrev:
Samtidigt som hur många andra utan sådan profil kommit in?
Du behöver nog ta och räkna hur många som har naturprofil av totalt XX? Räkna sedan ut vilka procental vi talar om.
lottawe skrev:
Jag? Jag har inga inbjudningar kvar, men båda jag bjöd in har laddat upp något och några motiv från natur. (Iaf om blad räknas.) Kanske jag rentav kommer att bidra sjäv med framöver.. Väldigt många av de som är med plåtar ju en och annan naturbild med. En gång plåtade jag t.o.m. en blåsippa
Jag har inget alls mot mer natur i dhs och tycker det var synd att naturfotograferna inte accepterat sina inbjudningar. Jag tycker att du bör ha i minnet när du beklagar antalet att flera faktiskt inbjudits..
fujicanon skrev:
Om Lotta skall vara språkrör för DHS, så går det dom illa!
Att bara försvara kritik, leder ingen stans.....
En (1) blåsippa gör ingen sommar! Men en man i folkvrimmlet borde månne vara naken??
lottawe skrev:
Jag? Jag har inga inbjudningar kvar, men båda jag bjöd in har laddat upp något och några motiv från natur. (Iaf om blad räknas.) Kanske jag rentav kommer att bidra sjäv med framöver.. Väldigt många av de som är med plåtar ju en och annan naturbild med. En gång plåtade jag t.o.m. en blåsippa
Jag har inget alls mot mer natur i dhs och tycker det var synd att naturfotograferna inte accepterat sina inbjudningar. Jag tycker att du bör ha i minnet när du beklagar antalet att flera faktiskt inbjudits..
Erik menar du verkligen naturister?fujicanon skrev:
Har det inte slagit dej at naturisterna tycker DHS är ointeressant?
lottawe skrev:
Jag anser mig inte fullfjättrad på någonting och allra minst för att jag plåtat en blåsippa, men det jag menar är att faktiskt väldigt många i dhs plåtar natur också. Inte bara jag.
Jag tycker fö att snacket här om fördelningen är orättvist för att David tycks ha gjort allt för en jämn fördelning från start samt för att antalet med naturbilder inte är så extremlågt trots allt. Jag tycker nog faktiskt att skulden för att det inte är mer natur där bör läggas helt å naturfotograferna som inte gick in och bjöd in fler. Hade de gjort det hade nog ingen skillnad alls varit.
Lotta skrev:
Jag har inget alls mot mer natur i dhs och tycker det var synd att naturfotograferna inte accepterat sina inbjudningar.
lottawe skrev:
Tammy du missade nog lite i inlägget du citerade?
Jag lägger ner diskussionen nu iaf. Tycker att du Tammy bara verkar vara ute efter tjafs ändå och det kan du ta med någon annan.