Annons

Den andra bilden

Produkter
(logga in för att koppla)
Nemesis skrev:
Japp, det är en typisk RoR instruktion (Rotate Right), man ger analysen "åt höger" och så återkopplar man när man "ramlar över kanten"... ;)

Var säkert inte helt lätt att förstå...

och jag fick inte till något igår... sorry Cecilia

/Peter (mjukvaruutvecklare)

Också mjukvaruutvecklare vilket innebär att jag alltid frågar en extra gång hur saker skall fungera för annars blir det inte rätt. ;-)

Min analys kommer också ikväll.

/Fredrik
 
Stephanie, att hitta en bild och skriva en analys är inte det värsta tycker jag, utan att få till en bild av den analys man får...

Känner att jag kommer att få vara uppe väldigt sent för att få till denna omgångens bild...
 
Nemesis skrev:
Stephanie, att hitta en bild och skriva en analys är inte det värsta tycker jag, utan att få till en bild av den analys man får...

Känner att jag kommer att få vara uppe väldigt sent för att få till denna omgångens bild...

Hehe, ja, med analysen jag fick måste jag nog gnugga geniknölarna en hel del.
Nu har jag skrivit min analys... blev lite sent, men jag sitter på andra sidan pölen (Canada).
Hoppas den inte blev för klurig.
 
Så roligt...

...att betrakta denna tråd från "utsidan" för en gångs skull. Härligt att se att ni är självgående och att inget står och faller med en enskild persons närvaro.

Denna omgång kommer jag med stort intresse följa era klurigheter och förmodligen hoppar jag på till nästa omgång igen.

Lycka till allihop.

/Anders
 
Verkar inte som jag är ensam om att vara sen, hoppas komma med en bild idag eller i morgon...

Idé är (som vanligt?) klar bara utförandet som är kvar (som vanligt...)
 
Jag har inte lyckats ta någon bild :(
Jag har letat överallt efter något blå-gult med knoppar, både efter flaggor och blommar.
Kan inte hitta någonstans... inte lätt att hitta svenska flaggor i Kanada. Vilket för övrigt inte är någon naturbild, så det skulle väl ha fått bli blommor. Inte ens på botaniska trädgården hade de någon sådan kombination. :(
Ska bli intressant att se startbilden.
 
Jag har en bild...

... men måste transportera den ur sitt rå-format. Lägger upp den ikväll eller i morgon kväll. Någon annan som tagit en bild? Eller tänker ta en? Eller är det den stora WO-omgången?
 
Det är helt okej att vänta till helgen på din bild Peter! Kanske några andra dyker upp till helgen också? Vore tråkigt om det inte blev fler. Till er som inte är klara (ja, jag har också kört WO ett par gånger så jag vet att det ibland blir så) gör ett försök till! Om inte alla analysmomenten går att få in, ta något i alla fall! Pepp, pepp!
 
Hörni ni ni...

Hur kan det bli såhär???
Alla (nästan) kan väl inte lämna WO!

Vi kan väl förlänga tiden eller nåt. Annars dör ju tråden snart ut.

Snälla, ett försök till.

/Anders
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.