Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Den andra bilden
- Trådstartare jkene
- Start datum
AnWi
Aktiv medlem
Inför nästa månad.
Stackars jag åker ner till rivieran med MC den 8e september för att köra upp genom de mest fantastiska alppassen till sydtyskland. Kommer inte hem förrän den 16e så jag kommer inte hinna dra igång nästa månads tråd.
Jag kan se till att tråden finns men inte sköta parslumpningen. Finns det någon som har lust att sparka igång nästa månadsomgång?
Med denna någon bör jag inte bilda par då jag kommer att lägga min analys i förväg.
/Anders
Stackars jag åker ner till rivieran med MC den 8e september för att köra upp genom de mest fantastiska alppassen till sydtyskland. Kommer inte hem förrän den 16e så jag kommer inte hinna dra igång nästa månads tråd.
Jag kan se till att tråden finns men inte sköta parslumpningen. Finns det någon som har lust att sparka igång nästa månadsomgång?
Med denna någon bör jag inte bilda par då jag kommer att lägga min analys i förväg.
/Anders
AnWi
Aktiv medlem
Nemesis skrev:
Jag skulle kunna tänka mig att sköta par-slumpningen...
Jättebussigt!
Jag kan fortsätta dra i tråden när jag kommit i ordning igen, några dagar efter hemkomsten.
Har du/vill du ha Excelfilen?
Det går lika bra att sköta slumpningen "för hand". Vi är ju sällan särskilt många.
Behöver du Excelfilen så kan jag skicka den på epost till dej.
/Anders
Nemesis
Aktiv medlem
Då har man lagt upp bilden för denna månaden, blev min reservbild - igen...
Dessutom sitter jag på X2000 till Sundsvall när jag gör detta, surf med 3G-modem - Tack jobbet !
Verkar som jag är först
Skall slabba i mörkrum i helgen, hos Cat...
http://www.kamerabild.se/ArticlePages/200704/27/20070427100535_ADF249/20070427100535_ADF249.dbp.asp
Dessutom sitter jag på X2000 till Sundsvall när jag gör detta, surf med 3G-modem - Tack jobbet !
Verkar som jag är först
Skall slabba i mörkrum i helgen, hos Cat...
http://www.kamerabild.se/ArticlePages/200704/27/20070427100535_ADF249/20070427100535_ADF249.dbp.asp
anwo
Aktiv medlem
Hej
Jag kommer att bli sen.
Har precis återhämtat mig och min disk från
disk crash.
Alla mina bilder för 2007 försvann när min disklåda som har två separata diskar fick fnatt
för lite drygt en vecka sen.
Och min backup disk var is amma låda så länge
såg det ut som 2007 var borta
Med hjälp av god vän och mycket fippel fick
jag tillbaka alla bilder.
Det här (plus jobbet) är vad som tagit all min tid.
Men nu börjar det kännas som lite bomull inombords istället för bara taggar och fräs.
Så nu ska jag titta på min uppgift igen
Jag kommer att bli sen.
disk crash.
Alla mina bilder för 2007 försvann när min disklåda som har två separata diskar fick fnatt
Men nu börjar det kännas som lite bomull inombords istället för bara taggar och fräs.
AnWi
Aktiv medlem
Stackare!
Sån't här vill man ju aldrig råka ut för. Hoppas det reder upp sig för dig, man kan ju få magsår för mindre.
/Anders
anwo skrev:
Hej
Jag kommer att bli sen.
disk crash.
Sån't här vill man ju aldrig råka ut för. Hoppas det reder upp sig för dig, man kan ju få magsår för mindre.
/Anders
mannbro
Aktiv medlem
Jag har också svårt...hade hoppats på igårkväll, men det såg min fru till att ändra planerna till...hade då hoppats på ikväll, men ikväll har jag helt plötsligt åkt på att behöva dricka en massa alkohol med en kollega som är på besök från Ukraina....och resten av veckan är också svårt, så jag blir nog tyvärr tvungen att lämna WO den här gången :-(