Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Den andra bilden
- Trådstartare jkene
- Start datum
anwo
Aktiv medlem
Det j-as för mig just nu.
Min hårddiskkrach var inte bara hårdvara utan något annat fel också,
kanske konflikt med någon annan enhet.
Hur som haver jag kan just nu inte använda mina nya dyrt inköpta diskar på datorn utan att bilderna försvinner.
Suck!
Kontentan är att jag just nu är för fokuserad på att få ordning på mina grejer runt PC'n för att kunna fixa kreativiteten.
Jag är jätteledsen för det.
Det är första gången för mig också som jag lämnar WO.
Plötslig tanke....kan vi inte bara skjuta upp denna omgång till Oktober....fast det kanske blir för kladdigt/luddigt
Min hårddiskkrach var inte bara hårdvara utan något annat fel också,
kanske konflikt med någon annan enhet.
Hur som haver jag kan just nu inte använda mina nya dyrt inköpta diskar på datorn utan att bilderna försvinner.
Suck!
Kontentan är att jag just nu är för fokuserad på att få ordning på mina grejer runt PC'n för att kunna fixa kreativiteten.
Jag är jätteledsen för det.
Det är första gången för mig också som jag lämnar WO.
Plötslig tanke....kan vi inte bara skjuta upp denna omgång till Oktober....fast det kanske blir för kladdigt/luddigt
Nemesis
Aktiv medlem
Vår vanliga DAB-värd, Anders, är ju bortrest just nu, så det är kanske dags att summera Augusti. Vi har ett antal WO och det är inte mycket att säga om det, ibland skiter det sig.
Vi som inte har lagt upp bilden vi analyserat kanske skall göra det nu, så får vi sammanställa en (haltande) slutsummering...
Det är bara att ta nya tag och anmäla sig till September månads utmaning. Jag har lovat att par-slumpa i Anders frånvaro vilket då kommer att göras sent på Lördag den 15:e
Så alla nya och gammla DAB-vänner är det dags att anmäla sig till nästa månads utmaning
Anmälan nedan för September:
--------------------------------------
Peter Olesen
Vi som inte har lagt upp bilden vi analyserat kanske skall göra det nu, så får vi sammanställa en (haltande) slutsummering...
Det är bara att ta nya tag och anmäla sig till September månads utmaning. Jag har lovat att par-slumpa i Anders frånvaro vilket då kommer att göras sent på Lördag den 15:e
Så alla nya och gammla DAB-vänner är det dags att anmäla sig till nästa månads utmaning
Anmälan nedan för September:
--------------------------------------
Peter Olesen
cecber
Aktiv medlem
SCB skrev:
Usch. Nu skäms man en hel del men jag skulle också behöva lämna WO.
Jag hade ett par bra uppslag till min bild men jag har inte lyckats fota något av dem, och nu känns det som om det är alldeles för sent.
Så blir det ibland, nya tag nästa omgång : )
Säg till om du har bestämt dig 100% för WO så lägger jag ut bilden som jag analyserade åt dig (kan ju vara kul att se i alla fall?), jag vill gärna se bilden som låg bakom din analys till mig i alla fall!
janolof
Aktiv medlem
Jag bidrar med en länk till par/trippelbildningen
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=81822
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=81822
janolof
Aktiv medlem
Nemesis skrev:
Tack !
Så lite så!
frehan
Aktiv medlem
Nemesis skrev:
Kommer med en analys till Cecilia i kväll...
Det måste innebära att jag analyserar åt dig och Cecilia åt mig eller?
/Fredrik (strukturfacist)
janolof
Aktiv medlem
Nemesis skrev:
Japp, det är en typisk RoR instruktion (Rotate Right), man ger analysen "åt höger" och så återkopplar man när man "ramlar över kanten"...
"Cyklisk permutation" menar du...