Annons

Den andra bilden

Produkter
(logga in för att koppla)
Kul att tråden knoppar av sig! Det är bara att gratulera.

Mindre kul, än så länge, med deltagarlistan, Fler kan vi väl bli och gärna, gärna, några nya som vill prova på.

DAB-värden
Anders (som naturligtvis hälsar alla trådgamlingar hjärtligt välkomna men gärna ser deltagarantalet växa).

Försöker hänga på den här månaden - forumet var ju stängt igår så jag kunde inte anmäla mig. Och grattis Peter till hedersomnämnandet! Blev själv barnsligt glad när jag kom med! Vi avancerar i lagtävlingen också!

Torun

Anmälningar till Den Andra Bilden
=================================
Cecilia Bergman
Eric Bengtsson
Per Folkesson
Jens Stålberg
Torun Bring
=================================[/QUOTE]

Då drar vi igång igen...

Parslumpningen är klar.
Ny tråd är skapad.
Nu är det bara att dela med sig av sin analys så alla sugna DABare kan få komma igång att skrynkla sina solbrända hjärnceller.

DAB-värden
Anders

haha, jag hade skrivit min analys innan jag såg den Torun skrivit till mig, och båda hade använt ordet "stämningsfullt", betyder det att det är ett bra ord eller att det är ett enkelt sätt att fånga något som är svårt att sätta ord på...

Fick en påminnelse från Torun precis om att jag inte inkommit med min analys. Jag hade HELT glömt bort det, har varit på semester långt från datorer och Internet. Dumt att anmäla mig då ... kommer att komma med analys mycket snart.

Fick en påminnelse från Torun precis om att jag inte inkommit med min analys. Jag hade HELT glömt bort det, har varit på semester långt från datorer och Internet. Dumt att anmäla mig då ... kommer att komma med analys mycket snart.

Du behöver inte ha dåligt samvete. Du har inte fått någon analys från mej heller. Bilden har jag valt men inte fått till analysen än. Senast imorgon lovar jag lägga upp den i tråden.

Hälsningar
Anders

Jahapp så var det gjort.

Kanske stundens ingivelse att välja den bild jag gjorde men det är kul att testa något oväntat.
Bara att ducka för övriga deltagares kommentarer.

Anders

Bild är på väg, ska försöka få till den imorgon. Svårt med ljuset! Har en nödlösning annars dock, så oavsett blir det en bild imorgon kväll.

Skriver väl som föregående ungefär, det blev som det blev, hade en bildidé redan från start som jag höll fast vid, dock svårare än jag trodde att hitta rätt motiv, men jag får väl leva några månader till på att jag är nybörjare... ;-)

Sådär, då blev jag också klar. Skrev en liten ursäkt i beskrivningen, för bilden är ju verkligen inte bra! :)

Tiden rusar fram och det börjar bli dax igen.

Finns det intresse för en ny omgång såhär i mitten av September?
Hoppas verkligen det så vi kan fortsätta producera så många underfundiga bildmotiv...

med start 15e September

DAB-värden
Anders

med start 15e September
Torun Bring

Blir så sugen när jag tittar på analyserna och bilderna så det blir till att ge sig in i leken igen...

med start 15e September
Torun Bring
Fredrik Hansson

Ja, jag är med igen... Som vanligt!

med start 15e September
Torun Bring
Fredrik Hansson
Eric Bengtsson

med start 15e September
Torun Bring
Fredrik Hansson
Eric Bengtsson
Jens Stålberg

Anmälningar

med start 15e September
Torun Bring
Fredrik Hansson
Eric Bengtsson
Jens Stålberg
Cecilia Bergman

Kul att du också hoppade in Cecilia. Det gjorde att jag kastar mej in, hals över huvud, i ännu en omgång fast jag egentligen tänkt stå över.

Jag har skapat tråden här så nu är det bara att börja gnugga geniknölarna.

DAB-värden
Anders

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar