Tomasz
Aktiv medlem
Tack Kenneth, du är juste (stavas det så numera?), eller så har du förstått det här med konstnärens kamp mot okunnighetenjkene skrev:
Tycker den blev perfekt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack Kenneth, du är juste (stavas det så numera?), eller så har du förstått det här med konstnärens kamp mot okunnighetenjkene skrev:
Tycker den blev perfekt!
Vevo skrev:
Jag hoppas att jag kan få upp den till i morgon.
mvh/Ove
Tomasz skrev:
Ujujuj, så det blev. November är en tung månad för fotografering. Fast allt är egentligen Oves fel, han skrev en för svår analys. Jag sitter nu och sticker nålar i en trasdocka som jag döpt till Ove
Konstigt att det är så roligt det här. Alltså inte att sticka nålar i en docka, utan att utmana sig själv i denna tråd. Jag har verkligen inte varit på topp denna gång, utan snarare ångrat att jag anmälde mig. Men trots att jag inte är nöjd med bilden så känns det härligt att ha den klar (den ligger här)
Jag har samtidigt försökt mig på att delta i en fototävling för första gången, det är deviantART som ordnar en gatufototävling. Men nu ska jag inte binda upp mitt fotograferande mer på ett tag.
anwo skrev:
Som alltid...samma sköna känsla som när man lämnar tandläkarstolen.
anwo skrev:
Jaha....klar med mitt bidrag.
Som alltid...samma sköna känsla som när man lämnar
tandläkarstolen.
Känns så bra att komma loss att man kan tänka sig att gå in igen...bara för att få gå ut igen
Adress:jkene skrev:
Du glömde betala. Var ska jag skicka fakturan
Tine skrev:
...äntligen! Det känns verkligen som en befrielse. Lite trist är den kanske - men jag tyckte i alla fall att jag hamnade i närheten av Peters analys. Får väl vara nöjd så.
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/857629.htm?set=lp
/Christina
Goofball skrev:
Min kabel för överföring av bilder från kamera till dator verkar ha gått upp i rök i samband med att jag bytte lägenhet nyligen. Hoppas jag kan få fram min bild i tid annars kommer den så fort jag lyckats få in den i datorn.
jkene skrev:
Ta upp bilden på kamerans skärm, be någon fotografera av den, ladda upp. Klart.
Goofball skrev:
Min kabel för överföring av bilder från kamera till dator verkar ha gått upp i rök i samband med att jag bytte lägenhet nyligen. Hoppas jag kan få fram min bild i tid annars kommer den så fort jag lyckats få in den i datorn.