laha
Aktiv medlem
Bjarne bor i Vadsø, så det är ju lite lågt att hälsa på. Men vi har råkats några gånger.k-oskarina skrev:
Utställningstips, tackar...har inte sett, går dit
efter jobbet i morgon.
Kompis till dig, Lars?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bjarne bor i Vadsø, så det är ju lite lågt att hälsa på. Men vi har råkats några gånger.k-oskarina skrev:
Utställningstips, tackar...har inte sett, går dit
efter jobbet i morgon.
Kompis till dig, Lars?
laha skrev:
Du är nog inte ensam om att jobba efter flera linjer. Jag hade också fler ideer, varav en hel del ju visade sig omöjliga. Men den här fanns med länge.
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/853824.htm
AnWi skrev:
tror jag att jag har kommenterat alla era sköna bilder. Det är så himla roligt att se originalen ihop med den skapade bilden. Ibland så träffsäkert, ibland så otroligt långt ifrån att man först inte inser att bägge bilderna kan kopplas till samma text. Toalettstolen är ett lysande exempel på detta.
Kenneth, din summering är toppen. Det är så smidigt nu att gå igenom alla original och skapelser.
Men:
Lika härligt som det är att ännu kunna ta bågen till jobbet, lika oinspirerande är vädret. Hur det skall kunna bli en decemberbild i detta grå-väder och -landskap övergår för närvarade mitt förstånd.
/AnWi (som vill ha snö på julafton. "Anders" slaskade ju rejält...)
jkene skrev:
Nu när Blossas vita vinglögg har bytt recept till något förfärligt får man istället upp julstämningen med en flaska vitt vin, socker och apotekets glögg tinktur. Smakar smaskens och man glömmer rusket därute
AnWi skrev:
Hur går det då med fotograferingen??? Mest suddiga bilder får man förmoda trots VR och AF-S och vad det nu heter på andra dialekter (läs Canon, Minolta, Sony m.fl)?
Det verkar säkrast att ställa in kameran rätt när man är nykter...
/AnWi
jkene skrev:
Speaking of which, jag ser inte ens några suddiga bidrag till Decemberomgången!? Har ni julstress?
Tine skrev:
Jag surar för att Leif snodde min bildidé. Sånt ska man visst inte tala för mycket om inom familjen ;-) Så HAN lägger säkert snart ut en bild! Fast jag kanske aldrig hade genomfört det hela ändå... Mycket att göra.
/Christina
Nemesis skrev:
Bilderna skall ju lämnas dagen innan deadline, annars är det ingen sport
Tine skrev:
Jag surar för att Leif snodde min bildidé. Sånt ska man visst inte tala för mycket om inom familjen ;-) Så HAN lägger säkert snart ut en bild! Fast jag kanske aldrig hade genomfört det hela ändå... Mycket att göra.
/Christina
cecber skrev:
Anmälan Den Andra Bilden - Januari
Kenneth Eriksson
Cecilia Bergman
Anders Wikström