Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Den andra bilden

Produkter
(logga in för att koppla)
Roligaste läsningen för min del på fs på ett tag. Rackarns bra utförda uppgifter var det också.

Jag hänger på nästa omgång.

Tobias Jansson
Leif Eliasson
Ove Lundqvist [FM]
Kenneth Eriksson/BF
Elisabeth Gustafson/BF
Niels Jörgensen
Anders Wikström [FM]
Anna Hallin
Tomas Engström
Cecilia Bergman
Ulrika Nilsson
Annelie Worgard
Christina G Fryle
Leif Fryle
Oscar Mannbro
Fredrik Kols
 
Jag kliver också in i denna exklusiva klubb av ordsammansättningskunniga. Jag gör ett försök och räknar med en massa stöd och uppmuntran. ;-)

Tobias Jansson
Leif Eliasson
Ove Lundqvist [FM]
Kenneth Eriksson/BF
Elisabeth Gustafson/BF
Niels Jörgensen
Anders Wikström [FM]
Anna Hallin
Tomas Engström
Cecilia Bergman
Ulrika Nilsson
Annelie Worgard
Christina G Fryle
Leif Fryle
Oscar Mannbro
Fredrik Kols
Ulla Larsson
 
Jag säger som anwi :)
Snart är det den 15:e...då ska man börja svettas
och våndas igen.Kul!
Och kul att fler hoppar på.
 
Om man kunde göra inlägg med flmmusik som bakgrundsljus skulle musiken till Hajen höras nu...

Duuu-du.......
Duuuu-du.......
Dum-dum-dum-dum-dum-dum-dum-dum......
Dadadaaaaaa.....
 
Kanske inte den bästa. Har gått med ryggskott sedan i söndags och nattens vila garanterades av små vita piller min fru gav mig...
 
Ljus musik och mörk musik... Visst hamnar man i ett speciellt ljus när man lyssnar på nåt...mycket speciellt.

Kenneth, jag tycker att du själv skall hålla koll på pillren. Detta stora ansvar med tråden...okej backupnissar har du fixat. Så klokt!
 
var det ingen...

som reagerade på Fredagen den 13e?
I så fall går vi på fotosidan framåt i snabbare takt är stora delar av toksverige och inser att skrock tillhör en förgången tid.

/AnWi (som ser fram mot en avslappad tillvaro fram till den 15e)
 
Krya på dej Kenneth.

jkene skrev:
Kanske inte den bästa. Har gått med ryggskott sedan i söndags och nattens vila garanterades av små vita piller min fru gav mig...

Ryggstrul är inget roligt. Det sätter käppar i hjulet för de flesta typer av nöjen.

Är lite nyfiken på hur omröstningen gått och vilka svar du fått från Fotosidan. Eller har du tänkt vänta med överraskningen till nästa omgång?

/AnWi
 
Re: var det ingen...

AnWi skrev:
som reagerade på Fredagen den 13e?
I så fall går vi på fotosidan framåt i snabbare takt är stora delar av toksverige och inser att skrock tillhör en förgången tid.

/AnWi (som ser fram mot en avslappad tillvaro fram till den 15e)

För mig finns bara Onsdagen den förste :)

/jkene som sagt upp sig och ser fram mot en avslappad tillvaro fram till den 31e)
 
Re: Krya på dej Kenneth.

AnWi skrev:
Ryggstrul är inget roligt. Det sätter käppar i hjulet för de flesta typer av nöjen.

Är lite nyfiken på hur omröstningen gått och vilka svar du fått från Fotosidan. Eller har du tänkt vänta med överraskningen till nästa omgång?

/AnWi

Kotknackaren har jobbat och ska fortsätta på torsdag.

Jag har satt igång hjulen för alt. A vilket betyder att vi lägger de tre obligatoriska inläggen i en "omgångstråd" (en ny för varje månad) och allt annat i denna tråd.

Redax har ännu inte svarat på mina frågor som var

a) Bör vi ha ett eget forum nu när vi kommer att skapa fler trådar?
b) Finns det någon albummekanism som gör att vi kan dumpa alla våra alster i ett och samma album/pool men ändå ha valfriheten att lägga dem i valfri kritikpool?

Gissar att de har full upp med att införa intressesektioner, återkommer den dag de svarar.
 
Re: var det ingen...

AnWi skrev:
som reagerade på Fredagen den 13e?
Jag har inte sett filmerna så jag kan inte yttra mig om dem! ;o)))

Dessutom så har jag namnsdag den 13:e och födelsedag den 31:a så jag har lärt mig leva med dessa siffror. :eek:)
 
Senast ändrad:
Så har Jeppe Forumvärd haft vänligheten att uppdatera reglerna på första sidan i tråden (har också lagt till en passus om att man bör klistra in sin analys som kommentar på den bild man anlyserar när allt är klart). From nästa start gäller alltså att vi lägger de obligatoriska inläggen i en egen tråd.

Jag tackar också Ove och Anders som ställer upp som backuppnissar. Jag kommer att maila er lite info senare ikväll. Den här övningen ska helst vara personobunden, men måste man prata med någon som "styr" är det i så fall mig, Ove eller Anders.

Och det finns fortfarande platser kvar till nästa start :)

Tobias Jansson
Leif Eliasson
Ove Lundqvist [FM]
Kenneth Eriksson/BF
(Elisabeth Gustafson/BF)
Niels Jörgensen
Anders Wikström [FM]
Anna Hallin
Tomas Engström
Cecilia Bergman
Ulrika Nilsson
Annelie Worgard
Christina G Fryle
Leif Fryle
Oscar Mannbro
Fredrik Kols
Ulla Larsson

(Bettan måste förmodligen hoppa av)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.