Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

De bästa bilderna..

Produkter
(logga in för att koppla)
Kim7i skrev:
Tack, Janne..skulle gärna gör det, och håller helt med dig i resonemanget.
men tyvärr är det många som inte tål kritik, och även några som håller på med personförföjleser, ger personliga påhopp och ägnar tid till att leta upp exakta tidpunkter för olika saker m.m..allt för att kunna fortsätta förföljandet av personer som inte delar deras uppfattning...

Det skulle kunna vara så. Det skulle även kunna vara så att "några" reagerar på hyckleri, bristande självinsikt och rena lögner. "Några" kanske tycker att det är viktigt att markera och ta ställning mot det infantila. Det kanske är så att "några" upplever att den totala idiotin som representeras genom vissa utgör ett hot mot allt det positiva som Fotosidan står för.
På samma sätt som det finns "några" som står upp och agerar mot nazism, kvinnoförtryck, löntagarfonder e t c.
Vad vet jag, mer än vad jag själv står för...

oj, nu börjar det låta väldigt allvarligt... är inte alltihop en lek och en övning för att bli bättre på sikt? jag lovar att inte skriva nåt elakt mail, hur hårt kritiserad jag än blir...så kom igen Lotta!

Men jag lovar inte att inte svara lätt ironiskt ibland *s* om jag inte förstår kritiken eller tycker den riktar in sej på fel saker (dvs om någon skulle kritisera en modells utseende eller nåt sådant)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar