Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
D300 billigt på nätet?
- Trådstartare janne_145
- Start datum
Jeppe
Aktiv medlem
www.prisjakt.se ???
Malm
Aktiv medlem
Malm
Aktiv medlem
Teodorian
Aktiv medlem
janne_145 skrev:
Nån som vet nått bra ställe man kan köpa en D300 billigt?
http://www.fotosidan.se/classifieds/view.htm?ID=85033
lumor_
Aktiv medlem
Nej, batterigrepp är slöseri. Lägg pengarna på något som ger bättre bilder eller öppnar nya möjligheter (t ex objektiv eller blixt).
Såg just att du redan har två blixtar en objektivuppsättning som täcker det mesta samt både en d200 och en d3. Vad kommer d300 ge som du inte kan göra med det du har, eller ska den vara till någon annan?
Såg just att du redan har två blixtar en objektivuppsättning som täcker det mesta samt både en d200 och en d3. Vad kommer d300 ge som du inte kan göra med det du har, eller ska den vara till någon annan?
Mortella
Aktiv medlem
lumor_ skrev:
Nej, batterigrepp är slöseri. Lägg pengarna på något som ger bättre bilder eller öppnar nya möjligheter (t ex objektiv eller blixt).
Näää! bättre ergonomi! lilfingret slipper sticka ut under kameran, och vertikal avtryckaren och reglagen är guld. Men kanske inget att investera i direkt, jag köpte mitt ett halvår senare.
Allemyr
Aktiv medlem
janne_145 skrev:
Köpte mig en D300 med batterigrepp nyss på kameraexperten för 15995:- ink frakt så tråden är oaktuell nu.
Okej, gott gott, men vad var det för fel på D700 hehe?