Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

D300 billigt på nätet?

Produkter
(logga in för att koppla)
jo jag vet, men den va såld. Har jagat han hela dan nästan men ej svar å när han svara så va den såld =/
Funtar på köpa helt nu från kameraexperten istället.
Då kommer nästa fråga... Ska man slå till på ett batterigrepp också?

Nej, batterigrepp är slöseri. Lägg pengarna på något som ger bättre bilder eller öppnar nya möjligheter (t ex objektiv eller blixt).

Såg just att du redan har två blixtar en objektivuppsättning som täcker det mesta samt både en d200 och en d3. Vad kommer d300 ge som du inte kan göra med det du har, eller ska den vara till någon annan?

jag ska sälja min d200 för jag vill ha liveview på båda mina kameror samt bra isomöjligheter.
E ju rätt van med batterigrepp så jag tror jag köper ett sånt. Objektiv har jag redan så det räcker, därför säljer jag vissa av dem.

Varför inte gå på D700 å 24-70 eller vill du åt brännvidd förlängningen? Ganska mkt dyrare, men man får ju ganska mkt för ett begagnat 17-55, synd å inte använda större del av objektivet nu när D300 är såpass kostsam med tanke på DX.

lumor_ skrev:
Nej, batterigrepp är slöseri. Lägg pengarna på något som ger bättre bilder eller öppnar nya möjligheter (t ex objektiv eller blixt).

Näää! bättre ergonomi! lilfingret slipper sticka ut under kameran, och vertikal avtryckaren och reglagen är guld. Men kanske inget att investera i direkt, jag köpte mitt ett halvår senare.

Köpte mig en D300 med batterigrepp nyss på kameraexperten för 15995:- ink frakt så tråden är oaktuell nu.

ANNONS
Köp Fujifilm GFX100S II hos Götaplatsens Foto