FelixSwensson
Avslutat medlemskap
Nu börjar man bli otålig. Det har ju gått flera dagar utan ett tecken på en D200.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
clindh skrev:
Vem har sagt att det skall komma en D200 nu? Inte Nikon ivartfall...
Slowfinger skrev:
Hur är det? Är det någon fotomässa på gång eller kan man räkna med vardagsöverraskning?
Det tolkar jag som en bekräftelseclindh skrev:
Nej
Önsketänkade... ;-)jkene skrev:
Det tolkar jag som en bekräftelse
Det låter som jag så småningom måste ta en diskssuion med min fru om vad hushållspengarna bör användas bäst till...clindh skrev:
Önsketänkade... ;-)
Nej jag sitter inte inne med några smaskiga hemligheter (och det kanske jag inte fått säga om jag verkligen hade gjort det
Men på svenska Nikon sa man ivartfall "från vad vi läst och sett om 5D så ser vi på framtiden med tillförsikt". Det betyder ju typ ingenting men du kan ju få tolka vidare på det, Kenneth
Å andra sidan tror jag vi är ett gäng som är på väg att ersätta våra D100, och D70 är helt ointressant.Arleklint skrev:
Jag kan tänka mig att Nikon vill vänta så länge man kan med att släppa D200 för att inte störa försäljningen av D70.
Calle S skrev:
Å andra sidan tror jag vi är ett gäng som är på väg att ersätta våra D100, och D70 är helt ointressant.
Calle S skrev:
Å andra sidan tror jag vi är ett gäng som är på väg att ersätta våra D100, och D70 är helt ointressant.
Det tror jag också. Ett troligt scenario är en D200, eller vad den nu kommer att heta, med samma sensor som D2X, men med enklare hus.jimh skrev:
Däremot kan de väl vilja mätta marknaden med D2x först.
Calle S skrev:
..men spekulationer är ju vanskliga...