Annons

D200-specarna har läckt...

Produkter
(logga in för att koppla)
AndersGbg skrev:
Jag pratade med min lokala fotohandlare idag, och han sa att Nikon har bjudit in till visning ikväll.

Han trodde dock inte att det skulle visas upp någon D200 (man kan ju undra vad Nikon ska prata om då – Capture 4.3.1??)

På Scandinavian Photo hade man inte fått någon info om D200 men ikväll skulle Nikon hålla utbildning där. "Det kanske blir då?" blev svaret.
 
"Utbildning", alltså?
Låter lite konstigt. Flera av de andra kamera-tillverkarna (Canon, Pentax, Minolta) har kommit med nyheter det senaste – och Nikon ska hålla utbildning??
 
Ja, det var så han sa. Vi har inte hört något - men Nikon ska komma hit och hålla utbildning i kväll - det kanske blir då?"

Jag bandade inte, men det är i princip ordagrant ;-)
 
Slowfinger skrev:
På Scandinavian Photo hade man inte fått någon info om D200 men ikväll skulle Nikon hålla utbildning där. "Det kanske blir då?" blev svaret.

Det låter ju lysande - D200 innehåller så många nyheter att man måste utbildas i den :)
 
Ventileit skrev:
Nikon presenterar sin nya modell imorgon (onsdag). Får väl se vad det blir och när den börjar att levereras. Vad rör EOS 5D så lär det inte bli några leveranser detta år i alla fall eftersom produktionen inte ens kommit igång.

Var den nya modellen bra ??
 
Lars Johnsson skrev:
Jag tyckte denna kommentaren var överflödig och även osann.

""Nikon presenterar sin nya modell imorgon (onsdag).""

Lars jag ber så HEMSKT mycket om ursäkt för att jag spred osanning i detta forum, det var ABSOLUT inte min avsikt. Jag skall skärpa mig ... jag lovar =)

Jagar du alla med blåslampa?
 
Eftersom jag kör MacOS X så får jag faktiskt upp asiatiska tecken. Vad de betyder vet jag dock inte... men antagligen så har de redan lanserat D200 där – utan att vi förstår det. :-D
 
AndersGbg skrev:
Eftersom jag kör MacOS X så får jag faktiskt upp asiatiska tecken. Vad de betyder vet jag dock inte... men antagligen så har de redan lanserat D200 där – utan att vi förstår det. :-D

Asiatiska tecken funkar lika bra på PC, om man bara har vett att använda rätt webbläsare. ;) Fast i det här fallet spelar det ingen roll. Det var ju lika obegripligt som frågetecken.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.