xandx
Aktiv medlem
Grimmer skrev:
Jag har kollat på de två bilderna ifråga och ingenstans står det "Jävla skitbild". Visst är det så att man inte ska "hämnas" med tråkiga motkommentarer men alla tre är lika goda kålsupare. Svaret på en av de anmälda kommentarerna är:
"Ja du stefan, jag vet inte riktigt vad jag skall säga, den må vara en skitbild rent tekniskt men den är fan så mycket bättre än många bilder här och för den delen många av dina bilder."
Frågan är bara vad Stefans bilder har med saken att göra? Saken har trappats upp, det vet jag, men om man går till första kommentaren så var inte den särskillt rolig den heller fastän den riktade sig till "Mjukstart".
Det handlar inte bara om att kunna ge kritik utan att kunna göra det på ett trevligt sätt även om bilden inte är bra alls.
För det första var min bild inte i någon kritikpol, för det andra var det en ren hämdkommentar från de två som gav mig negativakommentarer. Jag menar herregud den bilden är tagen av en 11 åring med instamatic
Om någon hade skrivit en ren och skär kommentar i stil med ja det var en suddig/disig bild då hade jag tagit det med ro och svarat snällt att tyvärr så var plastobjektivet och tekniken inte så bra på den tiden men nu är det en ren hämdkommentar. Jag står fast vi vad jag skrev.