xandx
Aktiv medlem
Jag har slutat att bry mig, har ett blygsamt brons konto uppskattar FS på många sätt förutom just det här med kritik. Jag saknar även bilder som berör, politiska, reportagebilder, bilder som berör bortom det tekniska. Galleri FS är enligt mig bara ett galleri fyllt av Gallerix foto mestadels ganska så tråkiga stills, de har dock hög verkningsgrad men ack så tråkiga i dussinet.
FS riktar in sig på Svenssons och tjänar på reklam och medlemskap, man kan nå ut med sina bilder gratis på tex några av de sociala nätverken som ex facebook eller twitter.
Jag vet inte sista bilden jag la ut ville jag verkligen ha kritik på men fick ingen och jag vet att bilden är helt ok Som jag ser det är det lite av en klubb för inbördes beundran som ger kritik till varandras bilder.
FS riktar in sig på Svenssons och tjänar på reklam och medlemskap, man kan nå ut med sina bilder gratis på tex några av de sociala nätverken som ex facebook eller twitter.
Jag vet inte sista bilden jag la ut ville jag verkligen ha kritik på men fick ingen och jag vet att bilden är helt ok Som jag ser det är det lite av en klubb för inbördes beundran som ger kritik till varandras bilder.