avslutat2
Aktiv medlem
Min fru och jag beställde en låne-PC genom Göteborgs kommun och Nicator för några månader sedan. Vi beställde även en extern hårddisk.
Efter en kort tid visade sig den externa hårddisken vara trasig och vi skickade i februari (om jag inte minns fel) tillbaka den till Nicator. Då Nicator inte hörde av sig tog vi kontakt med dem för att få reda på ett leveransdatum.
Hårddisken visade sig vara restnoterad. Supporten lovade oss att återkomma med ett datum för leverans men ringde inte upp. Vi tog då åter kontakt med Nicator som ännu en gång lovade att återkomma med ett datum, något som inte heller den här gången skulle visa sig stämma. Nu har vi varit i kontakt med Nicator för tredje gången och blivit lovade att få ett leveransdatum. Men inte heller den här gången har Nicator ringt upp på utlovad tid.
Jag tycker att det är under all kritik att bemöta sina kunder på det här sättet.
//Johnnie
P.S. Nicator kommer att meddelas om den här tråden och besvarar den förhoppningsvis. D.S.
Efter en kort tid visade sig den externa hårddisken vara trasig och vi skickade i februari (om jag inte minns fel) tillbaka den till Nicator. Då Nicator inte hörde av sig tog vi kontakt med dem för att få reda på ett leveransdatum.
Hårddisken visade sig vara restnoterad. Supporten lovade oss att återkomma med ett datum för leverans men ringde inte upp. Vi tog då åter kontakt med Nicator som ännu en gång lovade att återkomma med ett datum, något som inte heller den här gången skulle visa sig stämma. Nu har vi varit i kontakt med Nicator för tredje gången och blivit lovade att få ett leveransdatum. Men inte heller den här gången har Nicator ringt upp på utlovad tid.
Jag tycker att det är under all kritik att bemöta sina kunder på det här sättet.
//Johnnie
P.S. Nicator kommer att meddelas om den här tråden och besvarar den förhoppningsvis. D.S.