niklas_b
Aktiv medlem
B.t.w. ingen som vet om en handlare med nåt flytande i packetet....?
/Erik J
Jag köpte nån liten rätt billig pryl från en privatperson över ebay och när jag öppnade paketet låg där en liten flaska Jägermeister! (+ prylen)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
B.t.w. ingen som vet om en handlare med nåt flytande i packetet....?
/Erik J
niklas_b skrev:
Jag köpte nån liten rätt billig pryl från en privatperson över ebay och när jag öppnade paketet låg där en liten flaska Jägermeister! (+ prylen)
Jag är nästan lika flitig som Robin. Det här är mitt 1500:e inlägg.herodes skrev:
Enligt Fotosidan har Robin gjort 1725 foruminlägg om jag förstår statistiken rätt.
Det är minsann flitigt!
Själv har jag bara hunnit med 240 st.
PMD skrev:
Jag är nästan lika flitig som Robin. Det här är mitt 1500:e inlägg.
(Hur många foruminlägg någon har skrivit måste vara bland det ointressantaste som finns här.)
PMD skrev:
(Hur många foruminlägg någon har skrivit måste vara bland det ointressantaste som finns här.)
Ynkligtfujicanon skrev:
Något måsste man vara bra på....kika inte....
Hmmm, kapas du?lottawe skrev:
Ynkligt
Äh, ynkligt på dig själv ;-)lottawe skrev:
Ynkligt
PMD skrev:
Jag är nästan lika flitig som Robin. Det här är mitt 1500:e inlägg.
Jeppe skrev:
Bravo!
Du har varit medlem i 38 månader, det blir ca 1140 dagar, alltså 1.3 inlägg per dag.
Robin har å andra sidan, med sina 1750 inlägg på sina 11 månader lagt in 5.3 inlägg/dag.
Själv når jag upp till 6.8 inlägg per dag. Fast så har jag ju varit medlem sedan 2001, så det har blivit några stycken
Dessutom har jag fått minst 13 st choklad
(YTTERLIGARE ETT MENINGSLÖST INLÄGG)
Kalle_B skrev:
hoho.. ska inläggs tävlingen dra igång igen?? haha, den har varit uppe innan
Lugn Lotta! Det är bara det att du slår till vid rätt (eller fel) tidpunkt. Statistiken är annars god.lottawe skrev:
Japp, antingen är jag mindre tjatig eller så är de på halva tiden. Något av det..
Jag tackar för det, Jesper! (Dina timmar menar jag). Hoppas man inte får varning för OT i "Cyberphoto=Choklad-tråden"........Jeppe skrev:
Erik: Japp, jätteynkligt.. Tänk så många timmar man har lagt på FS
Robin Gyllander skrev:
Oskar jag ser vad du skriver.
Emil-G skrev:
Jag har länge funderat på om killen är seriös eller om han bara spelar...
Jeppe skrev:
Nu är det väl inte kvantitet utan kvalité som är det intressanta